Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Συγκεντρωτικά κενά και πλεονάσματα από 13 ΠΥΣΔΕ

Μέχρι την Πέμπτη 30 Μαΐου τα ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας θα πρέπει να αποστείλουν στο Υπουργείο Παιδείας κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων. Αυτά τα κενά και πλεονάσματα θα υπολογιστούν βάσει της εγκυκλίου Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014.
Δείτε τα στοιχεία κατά νομό (ΠΥΣΔΕ):


ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ

Δόθηκαν οι πίνακες με τα κενά και πλεονάσματα των σχολείων του Νομού όπως τους συνέταξε το υπουργείο Παιδείας μέσω του Survey μετά τα στοιχεία από τους διευθυντές των σχολείων και τις διευθύνσεις Β΄θμιας. Όπως προκύπτει από τους πίνακες αυτούς στο νομό μας υπάρχει πληθώρα πλεοναζόντων συναδέλφων όλων των ειδικοτήτων,  πλην των γιατρών και των κομμωτικής.
Συγκεκριμένα πλεονάζουν, χαρακτηριστικά κατά ειδικότητα, ως εξής περίπου:

  • Θεολόγοι 21
  • Φιλόλογοι 45
  • Μαθηματικοί 18
  • Φυσικοί 16
  • Χημικοί 8
  • Γαλλικής 27
  • Αγγλικής 29
  • Γερμανικής 15
  • Οικονομολόγοι 14
  • Φυσικής Αγωγής 23
  • Φυτικής Παραγωγής 16
  • Πληροφορικής 73
Παρατηρήσεις:
1)Το περίπου που αναφέρουμε στην αρχή σχετίζεται με το γεγονός ότι συνεχίζουν να γίνονται αλλαγές στους πίνακες.
2) Καταγράψαμε ενδεικτικά μόνο τα μεγαλύτερα πλεονάσματα κατά ειδικότητα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η κατάσταση αυτή διαμορφώθηκε αφενός από το γεγονός πως οι υπολογισμοί έγιναν με βάση την αύξηση κατά δυο ώρες του ωραρίου και αφετέρου από την απλή διαίρεση των υπολογισμένων συνολικών ωρών διδασκαλίας ανά ειδικότητα με το 20 (υποτιθέμενος μ.ο. διδασκαλίας ανα καθηγητή) ταυτόχρονα με αυτόν τον μπακαλίστικο τρόπο υπολογισμού πρέπει να σημειωθεί ότι:
Α) Υπολογίστηκαν με πλήρες ωράριο όσοι κατέχουν θέση ευθύνης (Δ/ντες, υποδιευθυντές κ.τ.λ).
Β) Υπολογίστηκε μόνο η Α΄ ανάθεση.
Γ) Δεν υπολογίστηκαν διδακτικές ώρες από τα ΣΕΠ και Project
Δ) Δεν υπολογίστηκαν 2 διδακτικές ώρες που είναι υποχρεωτικές για χορωδία στους ΠΕ16
Ε) Δεν υπολογιστήκαν ώρες από πιθανό χωρισμό τμημάτων σε επίπεδα για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας.
ΣΤ) Δεν υπολογίστηκαν επίσης καθόλου οι ώρες υπεύθυνων εργαστηρίων φυσικών επιστημών, πληροφορικής κ.τ.λ.
Ζ) Οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό θεωρούνται ότι αφήνουν τα οργανικά κενά εάν έχουν υπερβεί το ένα έτος ή έχουν πάρει παράταση της απόσπασής τους. Οι υπόλοιποι αποσπασμένοι μετρούν στις οργανικές τους θέσεις (όπως και όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Ερωτηματικά δημιουργούνται με κλάδους που έχουν κοινές Α΄ αναθέσεις μαθημάτων. Πως είναι π.χ. δυνατόν να υπάρχουν 16 πλεονάζοντες φυσικοί και 8 χημικοί και την ίδια στιγμή να δίνονται δύο οργανικά κενά για φυσιογνώστες; Πως είναι επίσης δυνατόν να πλεονάζουν 3 ΠΕ17 Μηχανολόγοι και να δίδεται ένα οργανικό κενό σε ΠΕ12 Μηχανολόγο (κοινές Α΄ αναθέσεις);
Αυτά βέβαια δεν είναι τα μόνα ερωτηματικά, αντιφάσεις και αλληλοσυγκρουόμενα στοιχεία. Όμως για να έχει κανείς μια πλήρη εικόνα αυτού του χάους, θα πρέπει να έχει στη διάθεση του τους πίνακες κενών και πλεονασμάτων που έστειλαν εσπευσμένα την Μ. Πέμπτη τα σχολεία.
Πρόκειται για μια, καθ’ ολοκληρία, εικονική πραγματικότητα που όμως δημιουργεί ανησυχία και φόβο σε πολλούς συναδέλφους γιατί φανερά στοχεύει στη δραστική μείωση των οργανικών θέσεων τις οποίες μετατρέπει σε λειτουργικά κενά. Έτσι π.χ. μπορεί να παρατηρηθεί σε πολλά σχολεία η ύπαρξη οργανικών θέσεων (π.χ. λόγω συνταξιοδότησης) και να θεωρηθούν ως λειτουργικά κενά γιατί ο υπολογισμός γίνεται σε επίπεδο νομού! Στην πράξη δηλαδή πρόκειται για κατάργηση οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα και υπολογισμό τους, σ’ αυτή τη φάση, ανά νομό γεγονός τελείως παράνομο.
Με την συγκεκριμένη διαδικασία ο ρόλος του ΠΥΣΔΕ έχει μειωθεί δραστικά, αφού το υπουργείο παίρνει τα λογιστικά δεδομένα μέσω του Survey και με βάση κάποιους αλγόριθμους δημιουργεί μια πραγματικότητα που έχει ως στόχο όχι να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων στην διαδικασία μόρφωσης των παιδιών αλλά την εξοικονόμηση πόρων για να εξυπηρετηθούν οι απαιτήσεις των δανειστών. Πρόκειται για την απαρχή της πλήρους διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως ακριβώς διαλύθηκε με τον ΕΟΠΥΥ  το σύστημα υγείας και δημόσιας περίθαλψης. Γιατί αν το υπουργείο πιστεύει ότι τα στοιχεία του αντικατοπτρίζουν την αλήθεια ας ξεκινήσει με βάση αυτά να λειτουργήσει τα σχολεία τον Σεπτέμβριο. Να δούμε π.χ. πως θα γίνουν οι φιλολογικές ώρες χωρίς 45 φιλολόγους κ.ο.κ. για την κάθε ειδικότητα.
Σε κάθε περίπτωση, επειδή η κατάσταση είναι εντελώς ρευστή και καραδοκεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις θα πρέπει και το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και οι συνάδελφοι που μετέχουν στο ΠΥΣΔΕ αιρετοί και μη, αλλά και όλοι μας συνολικά να βρισκόμαστε σε διαρκή επαγρύπνηση με ένα κυρίαρχο στόχο:
Να μην μετακινηθεί κανείς, χωρίς τη θέληση του, από τον Νομό!
Να μην καταργηθεί καμιά οργανική θέση.
Στα σχολεία δεν περισσεύει κανείς εκπαιδευτικός. Αυτοί που περισσεύουν στην Ελληνική κοινωνία είναι όσοι ψηφίζουν τέτοιους νόμους, τέτοια προεδρικά διατάγματα και οι σύμβουλοί τους!

Κενά και πλεονάσματα για τις μεταθέσεις καθηγητών φέτος στο ν. Λάρισας

Συνάδελφοι,
Σας ενημερώνω ότι το ΠΥΣΔΕ ν. Λάρισας στη συνεδρίαση του στις 29-5-2013 υπολόγισε τα κενά και πλεονάσματα στα σχολεία του νομού εν όψει των μεταθέσεων. Ο υπολογισμός βασίστηκε στα στοιχεία που καταχωρήθηκαν από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων στο ηλεκτρονικό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας με μαθήματα μόνο 1ης ανάθεσης. Δεν υπολογίστηκαν ως κενά οι θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης, η μείωση ωρών λόγω υπευθύνων εργαστηρίων και οι ώρες project. Τα 2 αιρετά μέλη αποχωρήσαμε από την τυπική διαδικασία αφού στην ουσία δεν μπορούσαμε να διασφαλίσουμε τα θεμελιώδη δικαιώματα των συναδέλφων μας.
ΚΛΑΔΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Κενά (-) / Πλεονάσματα(+)
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΙ
35
ΠΕ01
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
-4
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
66
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
23
ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΙ
42
ΠΕ04.02
ΧΗΜΙΚΟΙ
7
ΠΕ04.03
ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
3
ΠΕ04.04
ΒΙΟΛΟΓΟΙ
-5
ΠΕ04.05
ΓΕΩΛΟΓΟΙ
-1
ΠΕ05
ΓΑΛΛΙΚΗΣ
38
ΠΕ06
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
38
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
19
ΠΕ08
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
12
ΠΕ09
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
15
ΠΕ10
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
13
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
30
ΠΕ12
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ
10
ΠΕ12
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
5
ΠΕ12
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
8
ΠΕ12
ΝΑΥΠΗΓΟΙ
5
ΠΕ12
ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
2
ΠΕ13
ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
13
ΠΕ14
ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ
5
ΠΕ14
ΙΑΤΡΟΙ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ-ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ-ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
-6
ΠΕ15
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
3
ΠΕ16
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
10
ΠΕ17
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
12
ΠΕ17
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ  ΑΣΕΤΕΜ
11
ΠΕ17
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
4
ΠΕ17
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
7
ΠΕ18
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ
1
ΠΕ18
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
2
ΠΕ18
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
1
ΠΕ18
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
27
ΠΕ18
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
18
ΠΕ18
ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
1
ΠΕ18
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
2
ΠΕ18
ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ
1
ΠΕ18
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
1
ΠΕ18
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
-3
ΠΕ18
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
17
ΠΕ19- ΠΕ20
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ
77
ΠΕ32
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
4
ΤΕ01
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
-4
ΤΕ01
ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
1
ΤΕ01
ΔΟΜΙΚΟΙ
2
ΤΕ01
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
1
ΤΕ01
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
1
ΤΕ01
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
1
ΤΕ01
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
10
ΤΕ01
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ
1
ΤΕ01
ΨΥΚΤΙΚΟΙ
2
ΤΕ18
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
-2
ΔΕ01
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
1
ΔΕ01
ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ
10
ΔΕ01
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
7
ΔΕ01
ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ
15
ΔΕ01
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
6
ΔΕ01
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ
4
ΔΕ01
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ
3
Λάρισα, 30-5-2013
Κοντσιώτης Κωνσταντίνος
Καθηγητής ΠΕ04.01 του ΓΕ.Λ. Φαλάνης
Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Λάρισας
Κενά-πλεονάσματα εκτίμηση ΠΥΣΔΕ Ιωαννίνων -Θέση αιρετού ΔΑΚΕ:Ε. ΖΕΡΒΑ
Κατά την έναρξη του συμβουλίου κατέθεσα το παρακάτω υπόμνημα .Διαπιστώθηκε ότι τα μέλη του ΠΥΣΔΕ κινούνται στην ίδια λογική με την πρότασή μου και το γεγονός ότι  η συνεδρίαση αφορούσε αποκλειστικά το αντικείμενο των μεταθέσεων συμφώνησα με την εκτίμηση κενών -πλεονασμάτων που διαφέρει κατά πολύ από αυτή του Υπ.Παιδείας.       
   Δείτε εδώ την εκτίμηση                             ΄΄

     ΥΠΟΜΝΗΜΑ  : ΖΕΡΒΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 Αγαπητοί συνάδελφοι-συναδέλφισσα  μέλη του ΠΥΣΔΕ σήμερα καλούμαστε να κάνουμε πρόταση εκτίμηση κενών –πλεονασμάτων αποκλειστικά για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων ,παρά το γεγονός ότι η διαδικασία είναι εκπρόθεσμη είναι προαποφασισμένη ,υποβαθμίζει το ρόλο του υπ .συμβουλίου , δεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα (δεν θα γίνουν μεταθέσεις σε ειδικότητες που δεν χρειάζονται) είναι όμως απαρχή διαδικασιών που σε επόμενη φάση θα καθορίσουν εξελίξεις καθοριστικές για μεγάλο αριθμό εκπ/κων (καθορισμό κενών-υπεραριθμίες ,τοποθετήσεις σε κενά οργανικά, συμπλήρωση ωραρίου).
Αφού διαπιστώσουμε και αποδεχτούμε τα παρακάτω :
Οι ψυχροί αριθμοί των  εκ/κών που πλεονάζουν  δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική εικόνα που θα επικρατεί  για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
 Τη εδαφική μορφολογία του νομού ,απομακρυσμένα παραμεθόρια σχολεία, υποδομή  σχολ. κτιρίων (μικρές αίθουσες κ.λ.π.).
Το γεγονός ότι θα υπάρξουν πολλές συνταξιοδοτήσεις,, θα μεταταχθούν προς Ά/θμια εκπ/ση αρκετοί συνάδελφοι (ΠΕ:05-06-07-08-11-19) .Το ότι την τρέχουσα σχολ. Χρονιά στο ΠΥΣΔΕ Ιωαννίνων τα σχολεία λειτούργησαν  άψογα  και κανένας εκπ/κός δεν υπήρχε χωρίς αντικείμενο.
Λαμβάνοντας υπόψη και την πρόταση-τοποθέτηση  της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων.
Να δεσμευτούμε: 
1.       Ότι λειτουργώντας με την ίδια λογική(σωστής διαχείρισης του προσωπικού),  δεν θα υπάρξει συνάδελφος χωρίς ωράριο απασχόλησης.
2.       Να συντάξουμε έκθεση που θα αναφέρει τα παραπάνω προς Υπ. Παιδείας ,και να τονίσουμε όλες τις ιδιαιτερότητες  της περιοχής .Την εξασφάλιση εγκαίρως της πρόσθετης διδακτικής ,ενισχυτικής διδασκαλίας ,Γ/Υ στα σχολεία, ωράρια στελεχών εκπ/σης . Με την μέχρι τώρα καλή μαρτυρία  στην σωστή λειτουργία των σχολείων του νομού μας, είναι σίγουρο  ότι με αυτόν τον τρόπο σε ορισμένες ειδικότητες θα υπάρξουν  κενά και κανείς δεν θα περισσεύει.                                                                                                                                                 

                                                                                Με τιμή

                                                                        ΖΕΡΒΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ   


Εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα πλεονασμάτων καθηγητών του Υπ. Παιδείας και στην Αχαΐα
Σχεδιασμένη με το νέο διδακτικό ωράριο και της οργανωμένης αφαίρεσης άμεσων και έμμεσων αναγκών σε αναλυτικά προγράμματα, εκπαιδευτικές δομές, αλλά και άλλες πάγιες ανάγκες
Του αιρετού Παναγιώτη Μπούρδαλα
Σας ανακοινώνουμε σχετικό πίνακα με βάση τον προ-υπολογισμό από την ηλεκτρονική βάση του Υπ. Παιδείας πάνω στην οποία αύριο Τετάρτη θα κληθεί να αποφασίσει το ΠΥΣΔΕ Αχαΐας, κάνοντας δική του εκτίμηση και μετά θα ακολουθήσει της Διευθύντριας εκπ/σης και του Περιφερειακού Δ/ντή εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας με «αιτιολόγηση» σε περίπτωση αλλαγών!
Οφείλουμε προκαταβολικά να σημειώσουμε τα εξής:
1) Αφαιρείται η δεύτερη βασική αρμοδιότητα από τα ΠΥΣΔΕ (μετά τον πειθαρχικό έλεγχο), δηλαδή ο αποκεντρωμένος και κυριαρχικός ρόλος εκτιμήσεων και έχει συγκεντρωθεί στο Υπ. Παιδείας.
2) Η πρώτη χρήση των τελικών πινάκων «οργανικών κενών» κατά σειρά σε επίπεδο σχολείου, ομάδας σχολείων και Περιοχής μετάθεσης (σε μας ο Ν. Αχαΐας) για να ξεκινήσει η διαδικασία των πολλαπλά καθυστερημένων «εθελοντικών μεταθέσεων». Η εκτίμηση είναι ότι επί της ουσίας φέτος δεν θα γίνουν τέτοιες μεταθέσεις – πλην ακραίων περιπτώσεων – και προς το Ν. Αχαΐας, διότι έχουμε παντού «πλεονάσματα».
2) Η τεχνητή αύξηση έγινε εν πρώτοις με το εργαλείο την αύξηση του διδ. ωραρίου (+2 διδ. ώρες), δηλαδή αύξηση κατά 11,11%, που πρακτικά σημαίνει ότι κατά 10 καθηγητές του ίδιου κλάδου και ειδικότητας πλεονάζει ο ένας!
3) Δυστυχώς το Υπ. Παιδείας με την τελευταία εγκύκλιο Αρ. Πρωτ. 70607/Δ2/23-5-2013 (που αναλύσαμε στα βασικά της σημεία στις 26/5/2013) τελικά βάζει επί πλέον και άλλα πακέτα με τα οποία δημιουργεί τεχνητά και επικοινωνιακά για τα «σαρκοβόρα» και «ανθρωποφάγα» φιλο-τροικανά ΜΜΕ για να πολλαπλασιαστούν τα πλεονάσματα προς πάσα χρήση…
α) Δεν αναλογεί υποχρεωτικές διδ. ώρες αναλυτικών προγραμμάτων ως Α ανάθεση (παράτυπα) σε κανένα κλάδο. Συγκεκριμένα, με τον προϋπολογισμό του Υπ. Παιδείας, στην Αχαΐα περίπου έχουμε: 900 διδ. ώρες από Project, 285 διδ. ώρες από ΣΕΠ, 90 διδ. ώρες χορωδίας του ΠΕ16, τουλάχιστον 340 διδ. ώρες ΠΕ04 στα εργ. Φυσ. Επιστημών και πάνω από 400 διδ. ώρες στα Εργ. Πληροφορικής, πέραν αυτών που χάνονται στα ΠΕ19-20 από την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα για τα μαθήματα στα εργαστήρια.
β) Θεωρούνται ότι οι Δ/ντές των σχολείων θα έχουν την αναγκαία γραμματειακή και πληροφορική υποστήριξη και θα μπορούν να κάνουν ολόκληρο το νέο διδ. ωράριό τους, εις βάρος φυσικά της Δ/νσης των σχολείων και της συμπλήρωσης του καθηγητικού προσωπικού.    οργαν
γ) Οι φυσικώς αδυνατούντες, τουλάχιστον όσοι έχουν από υγειονομική επιτροπή αποδεδειγμένη αναπηρία πάνω από 67%, θεωρούνται απολύτως υγειείς για διδακτικό έργο (καμία αναφορά σε άλλο έργο, όπως αναφέρει το άρθρο 153 και του νέου Δημ. Κώδικα του 2012).
δ) Οι υπό μετάταξη από β/βάθμια στην Α/βάθμια, όχι μόνο δεν έγινε πρόνοια να έχουν ήδη μεταταγεί και επομένως αφαιρεθεί, αλλά δν υπάρχει καμία πρόβλεψη μαθηματικής προβολής για να αφαιρεθούν
ε) Οι απουσιάζοντες σε μακροχρόνιες άδειες (π.χ. κυήσεις, άδειες ανατροφής, χωρίς αποδοχές, κλπ) δεν αφαιρούνται από το Υπ. Παιδέιας, παρότι υπάρχουν μαθηματικές προβολές με τις οποίες το ΠΥΣΔΕ  μπορεί να λάβει αιτιολογημένα υπόψη του.
α.α.
Κλάδοι-Ειδ/τες
Μόνιμοι
Τεχνητά πλεονάζοντες
%
Τεχνητά πλεοναζόντων
1.
ΠΕ01- Θεολόγοι
105
24
22,86
2.
ΠΕ02-Φιλόλογοι
569
58
10,19
3.
ΠΕ03-Μαθηματικοί
265
27
10,19
4.
ΠΕ04.01-Φυσικοί
143
28
19,58
5.
ΠΕ04.02-Χημικοί
68
18
26,47
6.
ΠΕ04.04-Βιολόγοι
61
08
13,11
7.
ΠΕ05-Γαλλικής
95
51
53,68
8.
ΠΕ06-Αγγλικής
148
31
20,95
9.
ΠΕ07-Γερμανικής
45
27
60
10.
ΠΕ08-Καλλιτεχνικών
43
15
34,88
11.
ΠΕ09-Οικονομολόγων
58
20
34,48
12.
ΠΕ10-Κοινωνιολόγων
25
10
40
13.
ΠΕ11-Φυσικής αγωγής
154
56
36,36
14.
ΠΕ12.01-Πολ. Μηχ. –Αρχιτ. κλπ
14
10
71,43
15.
ΠΕ12.04-Μηχανολ. Μηχ. κλπ
34
15
44,12
16.
ΠΕ12.05-Ηλεκτρολόγων Μηχ.
14
03
21,43
17.
ΠΕ12.06-Ηλεκτρονικών κλπ
07
03
42,86
18.
ΠΕ13-Νομικών
24
08
33,33
19.
ΠΕ14.04-Γεωπόνων κλπ
15
03
20
20.
ΠΕ16-Μουσικής
49
22
44,90
21.
ΠΕ17.01-Πολιτικών κλπ
15
07
46,67
22.
ΠΕ17.02-Μηχ/γων κλπ
40
17
42,50
23.
ΠΕ17.03-Ηλ/λόγων κλπ
26
07
26,92
24.
ΠΕ17.04-Ηλεκτρονικών κλπ
20
07
35
25.
ΠΕ18.02-Διοίκ. Επιχειρήσεων κλπ
30
19
63,33
26.
ΠΕ18.08-Οδοντοτεχνιτών
06
04
66,67
27.
ΠΕ18.10-Νοσηλευτικής κλπ
20
13
65
28.
ΠΕ18.12-Φυτ. Παραγωγής κλπ
14
08
57,14
29.
ΠΕ18.18-Οχημάτων ΤΕΙ
05
03
60
30.
ΠΕ19-20-Πληροφορικής
226
133
58,85
31.
ΠΕ32-Θεατρικών σπουδών
03
03
100
32.
ΤΕ01.30-Βρεφοκόμων κλπ
04
03
75
33.
ΤΕ01.19-Κομμωτικής
06
06
100










 στ) Οι αποσπασμένοι νομίμως από το ΚΥΣΔΕ ή άλλους φορείς (όπως π.χ. σε διευθύνσεις Νομού, Περ/κές διευθύνσεις, ΑΕΙ, δομές του κράτους, Βουλευτές, Μητροπόλεις, κλπ) μπορεί επίσης με μαθηματική προβολή, όχι μόνο κάθε ΠΥΣΔΕ, αλλά και το ίδιο το υπουργείο να κάνει κατά κλάδο και ειδικότητα.
ζ) Για τις συνταξιοδοτήσεις εντός Ιουλίου καμιά πρόβλεψη μαθηματικής προβολής δεν υφίσταται.
η) Δεν διορθώνεται επίσης το αρνητικό φαινόμενο να μη προβλέπονται ώρες για Σχολικές Βιβλιοθήκες, Επαγγελματικό Προσανατολισμό, βοηθητικό προσωπικό σε ΕΚΦΕ, αλλά και σε «καινοτομίες», όπως σε προγράμματα πολιτισμικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας κλπ.
Ο προ-υπολογισμός πλεονασμάτων του Υπ. Παιδείας μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Survey για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ του Ν. Αχαΐας πάνω από 2.

Ο προ-υπολογισμός πλεονασμάτων του Υπ. Παιδείας μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Survey για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ του Ν. Αχαΐας πάνω από 2.
Σημείωση: 
α) Έλλειμμα παρουσιάζεται στους ΠΕ04.03-Φυσ/στες (-1), ΤΕ01.19-Κομμωτικής (-6), και ΠΕ18.29-Φωτογραφίας (-1), ΠΕ14.01-Ιατροί κλπ (-2)!!!
β) Μηδενικοί εμφανίζονται οι ΠΕ04.05-Γεωλόγοι και κάποιες σπάνιες ειδικότητες της ΤΕΕ.
υπόλοιπες ειδικότητες.
γ) Οι υπόλοιπες βασικές ειδικότητες και αρκετές στην ΤΕΕ έχουν πλεόνασμα +1 ή +2.
δ) Έχω ήδη ενημερώσει δημόσια και τα 2 ΔΣ των ΕΛΜΕ της Αχαΐας ώστε να κινητοποιηθούν.
ε) Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Αχαΐας θα γίνει αύριο το μεσημέρι περί τις 12.30 στα νέα γραφεία της Διεύθυνσης.

Πάτρα 28-05-2013

Τα κενά και τα πλεονάσματα του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Καβάλας με βάση τον αλγόριθμο του Υπουργείου Παιδείας.

  183 εκπαιδευτικοί υπεράριθμοι στην Καβάλα

 

ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ (ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ 2013



[ ]
[ ]
[ ]

 

 

 

 

 

Πλεονάζουν 368 καθηγητές στη Μαγνησία


Σε 368 ανέρχονται στη Μαγνησία οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που κοινοποίησε το υπουργείο Παιδείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 
Από φέτος για πρώτη φορά το υπουργείο Παιδείας αποστέλει στις κατά τόπους Διευθύνσεις πρόταση με τα κενά και τα πλεονάσματα βάσει των συγκεντρωτικών στοιχείων που έλαβε πριν μερικές ημέρες. Υπενθυμίζεται πως λίγες ημέρες μετά την αύξηση του διδακτικού ωραρίου το υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να του αποστείλουν στοιχεία με τους καθηγητές που έχουν οργανική θέση στα σχολεία, αλλά και όσους είναι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ.
Το υπουργείο συγκέντρωσε τα στοιχεία και προχώρησε σε μια δική του καταγραφή των πλεονασμάτων και των κενών σε καθηγητές για κάθε Νομό. Εδώ και μερικές ημέρες ξεκίνησε την αποστολή των στοιχείων αυτών ενόψει μάλιστα και των μεταθέσεων που αναμένονται μέχρι τα μέσα Ιουνίου. Υπογραμμίζεται πως οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει μέχρι την Παρασκευή να αποστείλουν στο υπουργείο τις δικές τους προτάσεις για τα πλεονάσματα και τα κενά.
Ανά ειδικότητα οι πλεονάζοντες έχουν ως εξής: Α' Περιοχή Μαγνησίας: 20 Θεολόγοι, 22 Φιλόλογοι, 7 Μαθηματικοί, 16 Φυσικοί, 9 Χημικοί, 19 Γαλλικής Φιλολογίας, 13 Αγγλικής Φιλολογίας, 3 Οικονομολόγοι, 11 Κοινωνιολόγοι, 7 Φυσικής Αγωγής, 11 Μηχανολόγοι, 14 Μουσικοί και 58 Πληροφορικής. Στη Β' Περιοχή Μαγνησίας τα πλεονάσματα είναι τα εξής: 4 θεολόγων, 2 Φιλολόγων, 4 μαθηματικών, 4 Φυσικών, 5 Γαλλικής Φιλολογίας, 6 Πληροφορικής.

ΠΥΣΔΕ ΧΑΝΙΩΝ (στοιχεία από 


ΠΥΣΔΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ (στοιχεία από 


ΠΥΣΔΕ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ (στοιχεία από 
ΕΔΩ9)
 
Πίνακας κενών

Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

1 ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 0
2 ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 0
3 ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ -25
5 ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 0
6 ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ -5
7 ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 0
8 ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ -10
9 ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ -20
10 ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ -2
11 ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 0
12 ΠΕ12 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ 0
13 ΠΕ12 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 0
14 ΠΕ12 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ -5
15 ΠΕ12 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 0
16 ΠΕ12 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ 0
17 ΠΕ12 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 0
18 ΠΕ12 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 0
19 ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ - ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 0
20 ΠΕ14 ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ -10
21 ΠΕ18 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ 0
22 ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 0
23 ΠΕ14 ΓΕΩΠΟΝΟΙ -2
24 ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) 0
25 ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ -10
26 ΠΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ -10
27 ΠΕ17 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ 0
28 ΠΕ17 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ 0
29 ΠΕ17 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ -10
30 ΠΕ17 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ 0
31 ΠΕ18 ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 0
33 ΠΕ18 ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ -2
34 ΠΕ18 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (marketing) 0
35 ΠΕ18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ -2
36 ΠΕ18 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 0
37 ΠΕ18 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 0
38 ΠΕ18 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ 0
39 ΠΕ42 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ - ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 0
40 ΠΕ18 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 0
41 ΠΕ18 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ 0
42 ΤΕ01 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 0
43 ΤΕ01 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ -15
44 ΠΕ18 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 0
45 ΤΕ01 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 0
46 ΠΕ18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ 0
47 ΠΕ18 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0
48 ΠΕ18 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 0
49 ΠΕ18 ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ 0
50 ΠΕ18 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 0
51 ΠΕ18 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 0
52 ΠΕ29 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ 0
53 ΤΕ01 ΩΔΕΙΑΚΟΙ (ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ) 0
54 ΠΕ18 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ 0
55 ΤΕ01 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ -1
56 ΠΕ18 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ 0
57 ΠΕ18 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 0
58 ΠΕ18 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ -4
59 ΠΕ18 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 0
60 ΤΕ01 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 0
61 ΠΕ18 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 0
62 ΠΕ18 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 0
63 ΠΕ18 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ 0
64 ΠΕ19/20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ 0
65 ΤΕ01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ 0
66 ΤΕ01 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 0
67 ΤΕ01 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 0
68 ΤΕ01 ΨΥΚΤΙΚΟΙ 0
69 ΤΕ01 ΔΟΜΙΚΟΙ 0
70 ΤΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 0
71 ΤΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 0
72 ΤΕ01 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ 0
73 ΤΕ01 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 0
74 ΤΕ01 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ 0
75 ΤΕ01 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ 0
76 ΔΕ01 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 0
77 ΤΕ01 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ 0
78 ΤΕ01 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ 0
79 ΤΕ01 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 0
80 ΤΕ01 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 0
81 ΤΕ01 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ - ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ 0
82 ΤΕ01 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘΟΙ ΑΚΤΙΝ.) 0
83 ΤΕ01 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ - ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ 0
84 ΤΕ01 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 0
85 ΤΕ01 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 0
86 ΤΕ01 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ 0
87 ΤΕ01 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ 0
88 ΤΕ01 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 0
89 ΔΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 0
90 ΔΕ01 ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 0
91 ΔΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 0
92 ΔΕ01 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ 0
93 ΔΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ 0
94 ΔΕ01 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ 0
95 ΔΕ01 ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 0
96 ΔΕ01 ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ 0
97 ΔΕ01 ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ 0
98 ΔΕ01 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ 0
99 ΔΕ01 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ 0
100 ΔΕ01 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΟΙ 0
101 ΔΕ01 ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ 0
102 ΔΕ01 ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 0
103 ΔΕ01 ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 0
104 ΔΕ01 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 0
105 ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΟΙ -10
106 ΠΕ04 ΧΗΜΙΚΟΙ -5
107 ΠΕ04 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ 0
108 ΠΕ04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ -30
109 ΠΕ04 ΓΕΩΛΟΓΟΙ -5
110 ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 0


ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ


Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί
Ελλείμματα(-) / Πλεονάσματα(+)
Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ Ελλείμματα(-) / Πλεονάσματα(+)
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΙ
27
10
10
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
117
16
16
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
53
5
5
ΠΕ05
ΓΑΛΛΙΚΗΣ
21
14
14
ΠΕ06
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
36
12
12
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
10
4
4
ΠΕ08
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
7
2
3
ΠΕ09
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
12
4
4
ΠΕ10
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
5
2
2
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
34
13
13
ΠΕ12.01
ΠΟΛΙΤ.ΜΗΧ.-ΑΡΧΙΤΕΚΤ.-ΤΟΠΟΓΡ.
3
2
0
ΠΕ12.04
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓ. & ΔΙΟΙΚΗΣ. - ΝΑΥΠΗΓΟΙ
1
0
0
ΠΕ12.05
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
3
0
0
ΠΕ12.06
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
1
1
0
ΠΕ12.13
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ
0
0
0
ΠΕ12.08
ΧΗΜ.ΜΗΧΑΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
0
0
0
ΠΕ12.13
ΜΗΧ. ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
0
0
0
ΠΕ13
ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
4
1
1
ΠΕ14.01
ΙΑΤΡΟΙ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ-ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ-ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
2
0
-1
ΠΕ18.08
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
2
2
2
ΠΕ32
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ



ΠΕ14.04
ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ



ΠΕ33
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)



ΠΕ15
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
3
0
-1
ΠΕ16 ΤΕ16
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
7
2
2
ΠΕ17.01
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ 
6
0
0
ΠΕ17.02
ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ
11
0
-1
ΠΕ17.03
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
4
1
0
ΠΕ17.04
ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
4
0
1
ΠΕ18.10
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ



ΠΕ18.01
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-



ΠΕ18.02
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
4
3
2
ΠΕ18.04
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
3
0
0
ΠΕ18.07
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 
1
0
-1
ΠΕ18.09
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



ΠΕ18.10
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ-ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
3
1
0
ΠΕ18.41
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ



ΠΕ18.12
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-
2
1
1
ΠΕ18.06
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ
0
0
0
ΤΕ01.08
ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ



ΤΕ01.19
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
0
0
-2
ΠΕ18.05
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
0
0
-5
ΤΕ01.20
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ



ΠΕ18.18
ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ



ΠΕ18 .19
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ



ΠΕ18.20
ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
2
1
0
ΠΕ18.21
ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ



ΠΕ18.22
ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ



ΠΕ18.23
ΝΑΥΤ.ΜΑΘ.(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)



ΠΕ18.24
ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠ.- ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠ.



ΤΕ01.12
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ-ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ



ΠΕ18.29
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ



ΤΕ01.25
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ



ΠΕ18.31
ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ



ΠΕ18.32
ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ



ΠΕ18.33
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ
5
2
2
ΠΕ18.34
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ



ΤΕ01.37
ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ



ΠΕ18.36
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ



ΠΕ18.37
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ



ΠΕ18.38
ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ



ΠΕ19- ΠΕ20
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ
45
20
18
ΤΕ01.01
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ



ΤΕ01.02
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
2
0
0
ΤΕ01.03
ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ



ΤΕ01.04
ΨΥΚΤΙΚΟΙ
2
0
0
ΤΕ01.05
ΔΟΜΙΚΟΙ



ΤΕ01.06
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ



ΤΕ01.07
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ



ΤΕ01.09
ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ



ΤΕ01.10
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ



ΤΕ01.11
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ



ΤΕ01.13
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ



ΔΕ01.18
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ



ΤΕ01.22
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ



ΤΕ01.24
ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑΣ



ΤΕ01.26
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ



ΤΕ01.28
ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ



ΤΕ01.30
ΒΟΗΘΟΙ ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ - ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ



ΤΕ01.31
ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ 



ΤΕ01.32
ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ



ΤΕ01.33
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ



ΤΕ01.34
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ



ΤΕ01.35
ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ



ΤΕ01.36
ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ 



TE01.29
ΒΟΗΘ.ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤHΡΙΩΝ



ΔΕ01.01
ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ



ΔΕ01.02
ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ



ΔΕ01.04
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ



ΔΕ01.05
ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ



ΔΕ01.08
ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ



ΔΕ01.09
ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ



ΔΕ01.10
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ



ΔΕ01.11
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ)



ΔΕ01.12
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ



ΔΕ01.13
ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ



ΔΕ01.14
ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ



ΔΕ01.15
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ



ΔΕ01.16
ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ



ΔΕ01.06
ΕΜΠΕΙΡ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ



ΔΕ01.07
ΕΜΠΕΙΡ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ



ΔΕ01.17
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ



ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΙ
38
16
16
ΠΕ04.02
ΧΗΜΙΚΟΙ
18
7
7
ΠΕ04.03
ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
1
0
-1
ΠΕ04.04
ΒΙΟΛΟΓΟΙ
7
0
-1
ΠΕ04.05
ΓΕΩΛΟΓΟΙ
6
0
1
ΠΕ34
ΙΤΑΛΙΚΗΣ
0
0
0
ΣΥΝΟΛΟ
512
142
123

ΠΥΣΔΕ ΞΑΝΘΗΣ



Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί
Ελλείμματα(-) / Πλεονάσματα(+)
Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ Ελλείμματα(-) / Πλεονάσματα(+)
ΠΕ01
ΘΕΟΛΟΓΟΙ
37
15
7
ΠΕ02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
189
33
5
ΠΕ03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
90
21
2
ΠΕ05
ΓΑΛΛΙΚΗΣ
20
15
6
ΠΕ06
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
45
11
6
ΠΕ07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
19
8
3
ΠΕ08
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
11
4

ΠΕ09
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
12


ΠΕ10
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
9
3
1
ΠΕ11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
55
22
6
ΠΕ12.01
ΠΟΛΙΤ.ΜΗΧ.-ΑΡΧΙΤΕΚΤ.-ΤΟΠΟΓΡ.
7
4
1
ΠΕ12.04
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓ. & ΔΙΟΙΚΗΣ. - ΝΑΥΠΗΓΟΙ

1

ΠΕ12.05
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

1

ΠΕ12.06
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
2
1

ΠΕ12.13
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ



ΠΕ12.08
ΧΗΜ.ΜΗΧΑΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ



ΠΕ12.13
ΜΗΧ. ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ



ΠΕ13
ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
7
5
2
ΠΕ14.01
ΙΑΤΡΟΙ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ-ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ-ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
1
-2
-1
ΠΕ18.08
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ



ΠΕ32
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
3
3
2
ΠΕ14.04
ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ
10
2

ΠΕ33
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)



ΠΕ15
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
5
-1
-2
ΠΕ16 ΤΕ16
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
6
-2
-2
ΠΕ17.01
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ 
5

1
ΠΕ17.02
ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ
13
3

ΠΕ17.03
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
9
1

ΠΕ17.04
ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
5
2

ΠΕ18.10
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ



ΠΕ18.01
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-
1
-1

ΠΕ18.02
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
6
2
2
ΠΕ18.04
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
3


ΠΕ18.07
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 
1


ΠΕ18.09
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



ΠΕ18.10
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ-ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
2


ΠΕ18.41
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ



ΠΕ18.12
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-
6
3
1
ΠΕ18.06
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ



ΤΕ01.08
ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ



ΤΕ01.19
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

-6
-6
ΠΕ18.05
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ



ΤΕ01.20
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ



ΠΕ18.18
ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ
3
-1
-1
ΠΕ18 .19
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ



ΠΕ18.20
ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ



ΠΕ18.21
ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ



ΠΕ18.22
ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ



ΠΕ18.23
ΝΑΥΤ.ΜΑΘ.(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)



ΠΕ18.24
ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠ.- ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠ.
1
-1
-1
ΤΕ01.12
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ-ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ



ΠΕ18.29
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ



ΤΕ01.25
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ



ΠΕ18.31
ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ



ΠΕ18.32
ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ



ΠΕ18.33
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ
6
3
2
ΠΕ18.34
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ



ΤΕ01.37
ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ



ΠΕ18.36
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
2
1
1
ΠΕ18.37
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ



ΠΕ18.38
ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ



ΠΕ19- ΠΕ20
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ
58
27
7
ΤΕ01.01
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ



ΤΕ01.02
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
2
0
1
ΤΕ01.03
ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ



ΤΕ01.04
ΨΥΚΤΙΚΟΙ
1


ΤΕ01.05
ΔΟΜΙΚΟΙ



ΤΕ01.06
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
1


ΤΕ01.07
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ



ΤΕ01.09
ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ



ΤΕ01.10
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ



ΤΕ01.11
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ



ΤΕ01.13
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ



ΔΕ01.18
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ



ΤΕ01.22
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ



ΤΕ01.24
ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑΣ



ΤΕ01.26
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ



ΤΕ01.28
ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ



ΤΕ01.30
ΒΟΗΘΟΙ ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ - ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ



ΤΕ01.31
ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ 



ΤΕ01.32
ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ



ΤΕ01.33
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ



ΤΕ01.34
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ



ΤΕ01.35
ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ



ΤΕ01.36
ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ 



TE01.29
ΒΟΗΘ.ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤHΡΙΩΝ



ΔΕ01.01
ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ



ΔΕ01.02
ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ



ΔΕ01.04
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ



ΔΕ01.05
ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ



ΔΕ01.08
ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ



ΔΕ01.09
ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ



ΔΕ01.10
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ



ΔΕ01.11
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ)



ΔΕ01.12
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ



ΔΕ01.13
ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ



ΔΕ01.14
ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ



ΔΕ01.15
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ



ΔΕ01.16
ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ



ΔΕ01.06
ΕΜΠΕΙΡ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ



ΔΕ01.07
ΕΜΠΕΙΡ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ



ΔΕ01.17
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ



ΠΕ04.01
ΦΥΣΙΚΟΙ
52
22
2
ΠΕ04.02
ΧΗΜΙΚΟΙ
20
4

ΠΕ04.03
ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ



ΠΕ04.04
ΒΙΟΛΟΓΟΙ
12
-3

ΠΕ04.05
ΓΕΩΛΟΓΟΙ
10


ΠΕ34
ΙΤΑΛΙΚΗΣ



ΣΥΝΟΛΟ
747
200
45


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου