Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Δεν παραιτούμαι...

Δεν παραιτούμαι... «Όχι μόνο δεν θα παραιτηθώ, αλλά θα είμαι εδώ να παλεύω στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών απέναντι στις παράλογες και αντιαναπτυξιακές πρακτικές», απάντησε ο ανεξάρτητος πλέον ευρωβουλευτής Κρίτων Αρσένης σε όσους τον καλούν να δώσει πίσω την έδρα (του ΠΑΣΟΚ). «Υπήρξε ριζική πολιτική απόκλιση με το σημερινό ΠΑΣΟΚ, υπήρχαν καταγεγραμμένες δημόσιες απόψεις... δεν είμαι εγώ που άλλαξα, δεν είμαι εγώ που δεν άκουσα,
είναι το ΠΑΣΟΚ αυτό που δεν θυμίζει σε κάτι το παλιό ΠΑΣΟΚ», είπε ο «παλιός».

Eγείρονται, όπως καταλαβαίνετε πολλά ερωτήματα για την εν γένει κατάστασή του. Όπως π.χ. για ποιες ακριβώς τοπικές κοινωνίες παλεύει στα Στρασβούργα και στις Βρυξέλλες; Για την τοπική κοινωνία της Avenue Molière;  Όσο για το «σημερινό ΠΑΣΟΚ», που δεν του θυμίζει σε κάτι το «παλιό», του πέρασε -έστω για λίγο- από το μυαλό τίνων αμαρτίες σηκώνει για να κάνει ο ίδιος τις καλοπληρωμένες βόλτες του; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου