Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

ΔΑΚΕ ΔΕ ΔΡΑΜΑΣ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΔΡΑΜΑΣ 2016


ΔΑΚΕ ΔΕ   ΔΡΑΜΑΣ  
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ Δράμας εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες της προς τους συναδέλφους που την τίμησαν με την ψήφο τους δίνοντάς της την πρώτη θέση και τρείς (3) έδρες στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ Δράμας.
Η επιτυχία αυτή της ΔΑΚΕ οφείλεται στην ξεκάθαρη θέση της παράταξης απέναντι στις νεοφιλελεύθερες μνημονιακές επιλογές για την εκπαίδευση και στη σταθερή προσήλωσή της στις αρχές και αξίες του διεκδικητικού, ακηδεμόνευτου και υπεύθυνου συνδικαλισμού. Του συνδικαλισμού που θεωρεί πρώτη προτεραιότητα την ενότητα στο χώρο των εκπαιδευτικών της Δ.Ε., τη σύνθεση των απόψεων και την αντιμετώπιση των προβλημάτων των συναδέλφων, αποκρούοντας παράλληλα τις διαχωριστικές γραμμές. Του συνδικαλισμού που δεν χρησιμοποιεί τους συναδέλφους για την εξυπηρέτηση κομματικών σκοπιμοτήτων, αλλά έχει ως στόχο την αναβάθμιση του λειτουργήματός μας, με εκπαιδευτικούς αξιοπρεπείς, δημιουργικούς και ελεύθερους.


Έτος
2016
2015

ΨΗΦ
%
ΕΔΡΕΣ
ΨΗΦ
%
ΕΔΡΕΣ
Ψήφισαν
620


631


Άκυρα
14


8


Λευκά
35


45


Έγκυρα
571


578


ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε
251
43,96
3
236
40,83
3
ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
108
18,91
1
138
23,88
2
ΑΨΗ(Ι)ΦIΣΤΕ ΤΟΥΣ
73
12,78
1
60
10,38
1
ΠΑΜΕ
71
12,43
1
43
7,44
0
ΣΥΝΕΚ
68
11,91
1
73
12,63
1
ANΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ



28
4,84
0

Για μια ακόμα φορά η ΔΑΚΕ Δ.Ε. απέδειξε, ότι παραμένει ήρεμη δύναμη σοβαρότητας, υπευθυνότητας, αγωνιστικότητας και προοπτικής και ότι μπορεί να πρωτοστατεί στους αγώνες για έναν ακηδεμόνευτο συνδικαλισμό, ένα κίνημα για ένα καλύτερο σχολείο, για ένα καλύτερο μέλλον για μας και τα παιδιά μας.
Η ΔΑΚΕ αισθάνεται πολύ μεγάλη ικανοποίηση από το εκλογικό αποτέλεσμα, γιατί θεωρεί ότι αξιολογήθηκαν θετικά από τους συναδέλφους αφενός οι θέσεις της για τα συμφέροντα του κλάδου και τον τρόπο διεκδίκησής τους και αφετέρου ο τρόπος δράσης των εκπροσώπων της στο απερχόμενο ΔΣ.
Στο νέο ΔΣ οι εκπρόσωποί μας θα αγωνιστούν και πάλι για την ενότητα και αποτελεσματικότητα του συνδικαλιστικού κινήματος, την αντιμετώπιση των προβλημάτων των συναδέλφων και τη στήριξη των δίκαιων συμφερόντων τους. Προτεραιότητα εξακολουθεί να είναι για εμάς μεταξύ άλλων:

·         Αναγνώριση της ιδιαιτερότητας και της σημασίας του εκπαιδευτικού έργου. Αυτό σημαίνει αξιοπρεπείς μισθούς με τη δημιουργία Ειδικού Εκπαιδευτικού Μισθολογίου για τους Εκπαιδευτικούς, ανατροπή της εξοντωτικής προοπτικής για διδασκαλία έως την ηλικία των 67 ετών. Επαναφορά της ειδικής ρύθμισης που προέβλεπε σύνταξη με 30 έτη εργασίας και όριο ηλικίας τα 60 χωρίς ποινή, επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. Άρση του «παγώματος» της μισθολογικής μας εξέλιξης που έχει επιβληθεί με το  ν. 4354/2015.
·          Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών: Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Να σταματήσει η συρρίκνωση του δημοσίου σχολείου, που οδηγεί στην απαξίωσή του από την κοινωνία και στην απόλυση τους αναπληρωτές. Στήριξη των δίκαιων αιτημάτων των αναπληρωτών συναδέλφων. Καμιά κατάργηση καμιάς ειδικότητας στο δημόσιο σχολείο. Αξιοποίηση για τις προσλήψεις αναπληρωτών και των χρημάτων που εξασφαλίζονται από τις εκατοντάδες άδειες άνευ αποδοχών που έχουν δοθεί από τα ΑΠΥΣΔΕ. Κάλυψη των κενών στην Ειδική Αγωγή με μονίμους διορισμούς.
·         Επιστημονική και επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών: Σχολή Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που θα αναλαμβάνει τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να παραμένουν επιστημονικά επαρκείς, παρακολουθώντας και τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις. Ανάγκη ετήσιας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών τουλάχιστον μία φορά στη διάρκεια του υπηρεσιακού τους βίου με πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Επιπρόσθετα θα πρέπει να προβλέπονται ταχύρρυθμες επιμορφώσεις, έτσι ώστε η επιμόρφωση να είναι συνεχής. Ίδρυση Σχολής Στελεχών για την εκπαίδευση και εισαγωγή σε αυτήν κατόπιν γραπτών εξετάσεων, ώστε να έχουμε αξιοκρατική επιλογή Στελεχών της Εκπ/σης.
·         Εκπαιδευτικά: Σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα που να υπακούν στις ανάγκες της κοινωνίας και όχι στις ιδεοληψίες της κυβέρνησης. Οι αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, στα ωρολόγια προγράμματα και στα βιβλία να αποτελούν προϊόν σοβαρής διαβούλευσης και να ανταποκρίνονται σε επιστημονικά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψη και τον γενικότερο σχεδιασμό για το μέλλον της χώρας. Αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο και με πιστοποίηση γνώσεων. Πιστοποίηση και στην Πληροφορική. Να σταματήσει η απαξίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών. Να λειτουργήσουν οι απαραίτητες υποστηρικτικές δομές στα Γυμνάσια (ενισχυτική διδασκαλία) και στα Λύκεια (ΠΔΣ). Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της Παιδαγωγικής.
·         Επαγγελματική Εκπαίδευση: Δύο πυλώνες στην ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως ισχύει σε όλο τον κόσμο. Αναβάθμιση της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και ένταξη όλων των τεχνικών επαγγελματικών δομών των άλλων υπουργείων στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση του Υπουργείου Παιδείας. Κανένα ΕΠΑΛ και καμία Επαγγελματική Σχολή σε άλλο υπουργείο. Να μην περάσει η Τεχνική Εκπαίδευση σε μεταλυκειακό επίπεδο. Αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για πρόγραμμα διαφήμισης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα Γυμνάσια της χώρας. Η μόνη διαφορά των ΕΠΑΣ από τα ΕΠΑΛ να είναι τα λιγότερα γενικά μαθήματα και τα περισσότερα τεχνικά μαθήματα. Επαγγελματικά δικαιώματα για όλες τις ειδικότητες. Η «μαθητεία» στο 4ο μεταλυκειακό έτος ειδίκευσης να λειτουργεί με αναγκαίες προϋποθέσεις την ασφάλιση, την πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, την αμοιβή των μαθητών και εποπτεία από τους εκπαιδευτικούς.
·         Ειδική Αγωγή: Να σταματήσει η υποβάθμισή της και η απόπειρα υποβάθμισης των τμημάτων ένταξης.
·         Αξιολόγηση: Η κοινωνία δεν αντιλαμβάνεται τη γενική άρνηση της ΟΛΜΕ για αξιολόγηση. Απορρίπτουμε απερίφραστα οποιαδήποτε αξιολόγηση στοχεύει στην περιστολή του μισθολογικού κόστους με τη σύνδεση αξιολόγησης και μισθολογικής εξέλιξης. Απορρίπτουμε την αξιολόγηση από ατομικούς αξιολογητές και μέσα από αντιεπιστημονικές διαδικασίες. Απορρίπτουμε την αξιολόγηση που σχετίζεται με τις επιδόσεις των μαθητών. Απορρίπτουμε την αξιολόγηση που δεν οδηγεί στη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και του εκπαιδευτικού.
·         Αυτονομία σχολικής μονάδας: Πιστεύουμε στην αυτονομία του εκπαιδευτικού με την έννοια της ποικιλόμορφης συμμετοχής του στην παιδαγωγική διαδικασία. Απορρίπτουμε την ύπαρξη διαφορετικών αναλυτικών προγραμμάτων, γιατί αυτό οδηγεί σε κατηγοριοποίηση των σχολείων. Θεωρούμε ότι η επιχειρούμενη διοικητική και οικονομική αυτονομία των σχολείων έχει ως στόχο την απόσυρση του κράτους από την υποχρέωσή του να διασφαλίζει τους αναγκαίους πόρους για τη λειτουργία τους και τις απορρίπτουμε.
           
            Η παράταξη της ΔΑΚΕ δηλώνει ότι θα συνεχίσει να εκφράζει τις αγωνίες των συναδέλφων. Θα συνεχίσει να αντιστέκεται σε κάθε μέτρο που στρέφεται σε βάρος της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού. Θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό όλων των συναδέλφων ανεξάρτητα από την ιδεολογία τους. Εμείς ποτέ δε θα χρησιμοποιήσουμε τους συναδέλφους ως μοχλό για την κατάληψη της εξουσίας. Οι θέσεις μας αυτές είναι βέβαιο ότι σύντομα θα δικαιωθούν από τους συναδέλφους.




  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΔΡΑΜΑΣ 2016










Ψήφισαν: 620 Έγκυρα: 571 Άκυρα: 14 Λευκά: 35









ΔAKE ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.  Ψηφοδέλτια 251









1 AΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 67


2 ΑΡΝΑΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 109 2


3 EYMΟΙΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 182 1


4 ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 26


5 ΚΑΠΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 108 3


6 ΝΗΣΙΩΤΗΣ ΣΥΝΑΧΙΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 24


7 ΠΑΠΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 43









ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ  (ΣΥΝΕΚ) Ψηφοδέλτια 68









1 ΠΑΝΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 50 7


2 ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 12


3 ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 12









ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ψηφοδέλτια 108









1 ΒΑΛΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 11


2 ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ 62


3 ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 29


4 ΠΑΡΑΣΧΟΥ  ΑΝΝΑ 22


5 ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 65 4









ΑΨΗ(Ι)ΦIΣΤΕ ΤΟΥΣ Ψηφοδέλτια 73









1 ΔΑΡΔΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 14


2 ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 23


3 ΣΕΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 57 5









ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΠΑΜΕ) Ψηφοδέλτια 71









1 ΓΙΑΝΟΥΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ 32


2 ΚΟΠΑΝΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 37 6









ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ                                                                                         ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΔΡΑΜΑΣ 2016










Ψήφισαν: 620 Έγκυρα: 571 Άκυρα: 14 Λευκά: 35









ΔAKE ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.  Ψηφοδέλτια 251









1 ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 53 2


2 ΠΑΠΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 57 1









ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ) Ψηφοδέλτια 68









1 ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 16









ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ψηφοδέλτια 108









1 ΗΛΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 19 3









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου