Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;



-Σαν μέλος του Προεδρείου του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Νοσηλευτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και σαν απλός πρώην συνάδελφος ότι συμφωνώ απόλυτα με τους Τομείς και τις Ειδικότητες που εντάχθηκαν στο Νέο Τεχνολογικό Λύκειο. 
-Περιμένω να δηλώσουν την αδικία του αποκλεισμού του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας από το Νέο
Τεχνολογικό Λύκειο οι Επιστημονικοί Σύλλογοι και Ενώσεις των «σωσμένων» Ειδικοτήτων.
Δεν είναι κακό συνάδελφοι να βγάλετε μια ανακοίνωση συμπαράστασης για τον Τομέα Υγείας-Πρόνοιας καθώς και για όλους τους συναδέλφους και ειδικότητες που «κάποιοι» έντεχνα εισηγήθηκαν να εκπαραθυρωθούν από το Νέο Τεχνολογικό Λύκειο, εκτός και αν πιστεύετε ότι καλώς έπραξαν. 
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ 
Μπρεχτ «Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου». 
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ – ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ 
ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΣΕ ΜΑΣ
 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΡΑΘΥΡΩΜΕΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ 
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ]
 ΦΑΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ «καθηγητής ΠΕ18.10» και ας μην αρέσει σε κάποιους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου