Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Σαββίδης: Δεν χρειάζεται Ροναλντίνιο ο ΠΑΟΚ

SABBIDHS 505 355Για τον στόχο της πρώτης θέσης στο πρωτάθλημα μίλησε ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης,που αναφέρθηκε στον πρώτο αγώνα με την Μέταλιστ, το προπονητικό κέντρο, την Τούμπα και τον Ροναλντίνιο.

Οι δηλώσεις του Ιβάν Σαββίδη στον Libero:

"Σημαντικότερο ρόλο παίζει η άποψη του προπονητή και σήμερα αν μου έλεγε πως πρέπει να κινηθούμε για τον Ροναλντίνιο, αν και είναι αργά τώρα, εγώ θα προσπαθούσα να αγωνιστώ. Δεν χρειάζεται πάντως ο Ροναλντίνιο τώρα".

"Θέλουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Είναι δύσκολος στόχος. Μια μεγάλη ομάδα μπορεί να χτιστεί με υπομονή και χρόνο. Υπομονή έχουμε, δυστυχώς δεν έχουμε χρόνο. Γι' αυτό προσπαθούμε να τρέξουμε. Πήραμε τη δεύτερη θέση. Ποιον στόχο πρέπει να βάλουμε; Τον πρώτο βέβαια... Οπότε
βάζω στόχο την πρώτη θέση. Γι' αυτό τον στόχο θα πολεμήσω και αυτός είναι ο κυρίαρχος στόχος μου.

Δεν θέλω να πω πως δεν δώσαμε βάρος στο ματς με την Μέταλιστ. Το θέμα είναι πως η Μέταλιστ δεν μας νίκησε, αλλά εμείς χάσαμε. Θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε αυτό. Ο προπονητής αξιολογεί την κατάσταση. Και τα παιδιά την αξιολογούν. Σήμερα έχουμε διαφορετική ομάδα. Με τον πρώην προπονητή τα παιδιά μου ζητούσαν να τον διώξω, αλλά δεν το έκανα γιατί έδωσα τον λόγο μου. Του είχα πει πως θα φύγει μόνο αν δεν πετυχεί τους στόχους που είχα πει. Θα έπρεπε να τον αποχαιρετήσω".

"Δεν μπορώ στη παρούσα φάση να συζητήσω την απόφαση του CAS. Όλη μέρα δεν ενημερώθηκα γιατί βλέπαμε τις εκτάσεις που θέλουμε να χτίσουμε το προπονητικό κέντρο και αφιέρωσα σε αυτό την ημέρα. Υπάρχουν δύο υποψήφιες εκτάσεις. Δεν ξέρω ποια θα είναι. Εφέτος θα ξεκινήσουμε τις μελέτες. Πρώτα θα χτίσουμε τα γήπεδα τα ποδοσφαιρικά. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τις προπονήσεις στη Μεσημβία. Δεν βλέπω προοπτικές εκεί.

Είχα δώσει ένα ποσό για να αναδιαμορφωθεί. Μια μεγάλη ομάδα πρέπει να έχει κατάλληλες υποδομές για να προπονείται. Σκέφτηκα πως είναι δύσκολο να φύγω από την Τούμπα, την έχω συνηθίσει. Παλιά ήμουν σίγουρος ότι θα φύγω, αλλά η ενέργεια που εκπέμπει η Τούμπα δεν με αφήνει να φύγω. Πρέπει να οργανώσουμε την ομάδα και να λύνουμε θέματα. Το ένα δεν μπορεί να υπάρχει δίχως το άλλο. Θέλω να ζητήσω να με συγχωρέσουν για όσους στεναχωρήθηκαν για το ματς με την Μέταλιστ και να προσπαθήσουμε να επανέλθουμε.

Οι οπαδοί θέλουν αποτελέσματα και εμείς παίζουμε ποδόσφαιρο γι' αυτούς. Και εγώ είμαι ένας από τους οπαδούς... Τα παιδιά δεν μπορούσαν να συνέλθουν μετά το ματς. Αισθανόμουν πως ήμασταν σε μια κηδεία γιατί παίζαμε σε άδειο γήπεδο. Με γεμάτο γήπεδο θα παίζαμε διαφορετικά. Αλλά την μοίρα αυτή την καθόρισαν δυστυχώς οι οπαδοί μας.

Ελπίζουμε όχι σε νέες τιμωρίες στο μέλλον. Είχα ζητήσει να πληρώσω μεγαλύτερο πρόστιμο αλλά οι οπαδοί μας να είναι στην Τούμπα. Αλλά αυτό απορρίφθηκε. Έχουμε ακόμη δύο ματς χωρίς τους οπαδούς αλλά θα ζητήσουμε να το μειώσουν". (newsit)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου