Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Στάδια της διαδικασίας τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

Α) 1ο στάδιο διαδικασίας τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών: Τοποθέτηση εκπαιδευτικών εντός της Ομάδας Σχολείου τους.
Α1) Το ΠΥΣΔΕ επεξεργάζεται τα στοιχεία που δηλώνονται από τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς της με τους Πίνακες Α, στους οποίους υπολογίζονται όλοι οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί στη σχολική μονάδα με το υποχρεωτικό τους ωράριο, και διαπιστώνει τα Οργανικά Κενά και τις Υπεραριθμίες.
Α2) Οι εκπαιδευτικοί στις σχολικές μονάδες και ειδικότητες των οποίων διαπιστώνεται υπεραριθμία, υποβάλλουν θετική ή αρνητική δήλωση ρύθμισης υπεραριθμίας προκειμένου να διεκδικήσουν -κατά προτεραιότητα- κενές οργανικές θέσεις εντός της Ομάδας Σχολείου τους.
Α3) Οι εκπαιδευτικοί που υποβάλλουν θετική δήλωση υπεραριθμίας συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους
βάσει των μορίων μετάθεσής τους και τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές οργανικές θέσεις εντός της Ομάδας Σχολείου στην οποία βρίσκεται η σχολική μονάδα της οργανικής τους θέσης.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και βάσει πρόσφατης απόφασης του ΠΥΣΔΕ Β’ Αθήνας, μετά την τοποθέτηση υπεραρίθμων εντός της Ομάδας Σχολείων, ορίστηκαν και επόμενα στάδια τοποθέτησης υπεράριθμων εκπαιδευτικών ως εξής και με τις ακόλουθες προϋποθέσεις (βλ. 2):
Β) 2ο στάδιο διαδικασίας τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών: Όμορες Ομάδες Σχολείων, εντός των οποίων οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις κατά προτεραιότητα, εφόσον η υπεραριθμία τους δεν έχει ρυθμιστεί στο προηγούμενο στάδιο , ως εξής:
• Η 1η Ομάδα Σχολείων ορίζεται Όμορη της 4ης Ομάδας Σχολείων και αντιστρόφως
• Η 2η Ομάδα Σχολείων ορίζεται Όμορη της 3ης Ομάδας Σχολείων και αντιστρόφως
Γ) 3ο στάδιο της διαδικασίας τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών: σε αυτό οι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται κατά προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους σε κενές οργανικές θέσεις στο σύνολο της περιοχής μετάθεσης Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας.
2. Προϋποθέσεις προκειμένου η διαδικασία τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα, να συνεχίζεται στο επόμενο στάδιο:
• Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί να έχουν κάνει θετική δήλωση υπεραριθμίας.
• Οι κενές οργανικές θέσεις (εφόσον υπάρχουν) στο προηγούμενο στάδιο της διαδικασίας τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών, να έχουν καταληφθεί από υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης.
• Οι κενές οργανικές θέσεις στο προηγούμενο στάδιο της διαδικασίας τοποθέτησης υπεραρίθμων εκπαιδευτικών να είναι λιγότερες από τον αριθμό των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου