Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Σαββίδης: Έκανα πρόταση 6.500.000 ευρώ στον Ροναλντίνιο!

PAOK 640 355Ο Ιβάν Σαββίδης έκλεψε την παράσταση στην παρουσίαση του Χουμπ Στέφενς. Ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ μίλησε για το νταμπλ που θέλει να πάρει η ομάδα του την επόμενη σεζόν, τα 20 εκ. ευρώ που σκοπεύει να βάλει για την αναμόρφωση της Τούμπας αλλά και την εξωπραγματική πρόταση που έκανε στον Ροναλντίνιο.

Ο Ιβάν Σαββίδης εκτός από το καλωσόρισμα στον Χουμπ Στέφενς είχε να πει πολλά. Αναφέρθηκε στα 15 εκ. που έχει βάλει ως τώρα, εκ των οποίων τα 9 έχουν πάει σε φόρους αλλά και στα 20 που θα βάλει για να την Τούμπα.

Αναφέρθηκε στο μπάτζετ της νέας σεζόν που θα είναι όσο μεγάλο χρειάζεται ενώ ξεκαθάρισε ότι ο
λόγος που αποκτήθηκε ο Στέφενς είναι για να πάρει το νταμπλ.

Ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ αποκάλυψε ότι έκανε πρόταση 6,5 εκ. ευρώ στον Ροναλντίνιο αλλά ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ δεν θέλησε να το συζητήσει: "Θέλω να σας αποκαλύψω ένα μυστικό. Κατέθεσα πρόταση 6,5 εκ. ευρώ στον Ροναλτίνιο να έρθει στον ΠΑΟΚ, αλλά δεν ήθελε να συζητήσει καθόλου."

Διαβάστε τα κυριότερα σημεία των όσων είπε ο Ιβάν Σαββίδης:

"Τον Δώνη τον έκλεισε ο κ. Βρύζας. Ρωτήστε αυτόν. Εγώ σαν μεγαλομέτοχος της ομάδας έπρεπε να τους απολύσω όλους και να ξανακάνω προσλήψεις. Να τους τεστάρω, να δω αν μου ταιριάζουν και μετά να συνεχίσω να δουλεύω. Λειτούργησα όχι σαν μεγαλομέτοχος, αλλά ως άνθρωπος. Του είπα κύριε Βρύζα, σου δίνω ένα χρόνο, δείξε ότι μπορείς να δουλεύεις. Δεν ήταν σωστή η επιλογή. Πήρε προπονητή τη στιγμή που ήξερε ότι θα ερχόμουν στην ομάδα. Το έκανε μόνος του, αλλά σέβομαι την επιλογη του. Είχα πει στον Δώνη, δεν ξέρω τι γράφει το συμβόλαιο σας, αλλά θέλω να καταλάβετε την θέση μου. Το ίδιο είπα και στον Στέφενς: εγώ προσλαμβάνω για κάποιον συγκεκριμένο στόχο. Στον Δώνη έλεγα ότι ναι δε θα πάρουμε πρωτάθλημα, αλλά θα πάρουμε το κύπελλο. Μου είπε ότι θα παίρναμε το κύπελλο. Του είπαμε ότι αν το χάσουμε θα σε απολύσω και συμφώνησε. Τι πρόβλημα υπάρχει; Μια ώρα συνολικά έχω μιλήσει με τον Δώνη όλη τη χρονιά. Εσείς πιστεύετε ότι όλη τη μέρα ασχολούμαι με τον ΠΑΟΚ; Έκανε ακατανόητα πράγματα για παίκτες. Δεν του επέβαλα την άποψή μου, αλλά τον κάλεσα και του είπα, δεν μπορεί να κάνει λάθος όλος ο κόσμος και εσύ να έχεις δίκιο. Αν γίνεται μην τους προκαλείς. Η κατάσταση δεν ήταν σταθερή και στο "Μακεδονία Παλλάς" ο Δώνης ήρθε με τον δικηγόρο του. Ήταν έκπληξη αυτό! Για μένα δουλεύουν 17.000 άνθρωποι. Κανένας δεν μπορεί να έρθει με τον δικηγόρο. Δεν είχαμε δικαστήριο. Εγώ κάλεσα τον προπονητή για να συζητήσουμε την κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στην ομάδα. Είχα υπομονή, μιλούσα με την δικηγόρο του, και προσπαθούσε να με βάλει στη γωνία στο ίδιο το γραφείο μου. Υπήρχε περίπτωση να συνεχίσει να δουλεύει στον ΠΑΟΚ ακόμη και αν κέρδιζε το κύπελλο; Αυτός κατηγορούσε τον κόσμο ότι έβριζαν την μητέρα του. Τι να κάνω; Δεν είμαι ψυχοθεραπευτής.

Εμείς δεν ήμασταν έτοιμοι να κερδίσουμε τον Ολυμπιακό. Αλλά και αυτός δεν μας κέρδισε. Άρα με την κατάλληλη προετοιμασία μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα.
Όλα τα άλλα θα τα δείξει η ζωή. Όταν το ελληνικό ποδόσφαιρο αποκτήσει ένα κύρος εμείς θα φέρουμε και τους παίκτες που θέλουμε.

Ξέρετε, η Ελλάδα είναι η χώρα μου. Είναι δύσκολο για μένα να λέω κάτι εναντίον της οικογένειάς μου και επομένως και της χώρας μου. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα. Τους λέω, πάρτε χρήματα και αφήστε ήσυχο τον ΠΑΟΚ. θα παίρνετε εσείς τους φόρους και θα έχουμε ξεκάθαρες σχέσεις. Όμως υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες δυσκολίες. Μου λένε γιατί θέλουν να διαγράψουν τις προσαυξήσεις. Γιατί δε θα πάρουν τίποτε. Από την ΑΕΚ τι μπορούν να πάρουν; Εγώ πρότεινα δυο λύσεις: ο ΠΑΟΚ έχει χρέη που εμφανίστηκαν πριν από δέκα χρόνια. Σε αυτά τα χρέη βάλατε πρόστιμα και προσαυξήσεις και βγάλατε ένα μεγάλο χρέος. Το πρωτογενές χρέος είναι 11 εκατομμύρια ευρώ: τρεις λύσεις υπάρχουν: 1. Πληρώνουμε τα χρήματα και δεν ανησυχείτε για τίποτε. 2. Δεν πληρώνουμε. Τι θα κάνετε; Θα μας χρεωκοπήσετε; Κάντε το. Η 3η λύση είναι για μένα και καταλαβαίνοντας την κρίση στην Ελλάδα το πρωί έχετε 11,5 εκατομμύρια ευρώ και τελειώνουμε. Γιατί δεν το κάνουν; Αν μας χρεωκοπήσουν, δεν παίρνουν ούτε 11, δηλαδή την πρώτη χρονιά το κράτος θα χάσει πραγματικά λεφτά συν τα άλλα χρηματα που πληρώνουμε κάθε χρόνο. Θα χάσει 27 εκατομμύρια ευρώ την πρώτη χρονιά. Εγώ τους λέω πάρτε τα 11,5 εκατομμύρια και εγγυώμαι κάθε χρόνο άλλα 10 εκατομμύρια ευρώ ως φόρους. Αυτό το χρόνο, έχουμε αποσβέσει 5.3 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή η δική μου άποψη είναι το κράτος πρέπει να δημιουργήσει τις συνθήκες έτσι ώστε ο ΠΑΟΚ αλλά και κάθε εταιρεία να πληρώνει τους φόρους. Υπάρχουν προβλήματα με τους πιστωτές. Ο Σαμαράς είπε ότι θα το λύσει. Νομίζω ότι θα μπορούσαν να πάρουν τα λεφτά πριν έξι μήνες και να λυθεί το θέμα. Αν δεν ακουστώ; Τι θα γίνει; Θα πάμε στα δικαστήρια και θα αποδείξουμε ότι δεν είναι σωστό για τον ΠΑΟΚ. Κάποια έργα επένδυσης θα σταματήσουν. Αν δεν έχουμε κανένα διάλογο, υπάρχει το παράδειγμα της ΑΕΚ. Μπορούν να καταστρέψουν την ομάδα και νομίζω ότι υπάρχει μια πολιτική πονηριά, ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο δε θέλει να έχει ένα δυνατό ΠΑΟΚ. Ελεγα και λέω ότι ήρθα στον ΠΑΟΚ, όχι για να κάνω την ομάδα πιο αδύναμη αλλά με την παρουσία μου να προσπαθήσω να την ενισχύσω. Ο ΠΑΟΚ ποτέ δεν ήταν αδύναμη ομάδα. Το έκαναν επίτηδες. Υπήρχαν οι ομάδες της Αθήνας και ομάδες περιφερειακές όπως ο ΠΑΟΚ. Εξαιτίας αυτής της πολιτικής οι πρόγονοι μας έχασαν την Κωνσταντινούπολη. Επειδή νομίζουν ότι η Ελλάδα είναι η Αθήνα. Και το ποδόσφαιρο νομίζουν ότι είναι Αθήνα και αυτό πρέπει να το αλλάξουμε. Θέλω μαζί μου όλες τις δυνάμεις του ΠΑΟΚ. Εγώ σήμερα μιλάω για μη επιθυμία και να μη μπορώ, νομίζω πως η ΕΠΟ, σήμερα δεν καταλαβαίνει πως θα μπορούσε να χειριστεί αυτή την κατάσταση. Με καταστροφή σε όλες τις ομάδες. Δε γίνεται τίποτα καλό. Και ποιος έδωσε δικαίωμα στην ΑΕΚ να μην πληρώνει επειδή έπεσε; Αν ο ΠΑΟΚ πρέπει να πληρώσει, πρέπει να βάλουν στη φυλακή και την ΑΕΚ για μη πληρωμή; Γιατί να πληρώσω για 32 εκατομμύρια; Επειδή ο Σαββίδης μπορεί να πληρώσει; Ας πάρουν τα λεφτά από την ΑΕΚ και μετά να χτυπήσουν τη δική μας πόρτα.

Θέλουμε να πάρουμε το ελληνικό πρωτάθλημα του χρόνου και για αυτό θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Αυτό σημαίνει ότι θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι είναι καλύτερο για τις επιθυμίες μας. Μήπως νομίζετε ότι ο ΠΑΟΚ δε θα μπορέσει ποτέ να γίνει μια ομάδα που θα κερδίσει τη Μπαρτσελόνα; Σας ρωτάω κι εγώ. Ξέρετε αν σήμερα εμείς θα δίνουμε την εκτίμηση στον ΠΑΟΚ, στην ομάδα ότι δε θα κερδίσει τις καλύτερες ομάδες του κόσμου, δεν υπάρχει λόγος να επενδύσουμε. Από τη φύση μου κοιτάω μόνο τους υψηλούς στόχους. Γεμίζει την αδρεναλίνη μου αυτό το πράγμα. Στα προκριματικά μπορούμε να παίξουμε με τη Φενέρμπαχτσε ή με τη Ζενίτ.

Μελετώ την κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ. Θα έχουμε και ένα ξεχωριστό μπάτζετ για τη διατήρηση της υπάρχουσας υποδομής. Πρέπει να επενδύσουμε περίπου 20.000.000 ευρώ για το γήπεδο που ήδη υπάρχει. Εχουμε μελετήσει πολύ σοβαρά και δε θέλω να είμαι υπεύθυνος για κάποιες τραγωδίες.

Θα επενδύσουμε στην ασφάλεια του γηπέδου, για να ενισχύσουμε το πλαίσιο του γηπέδου, να διορθώσουμε την υποδομή του γηπέδου. Εχουμε ξεκινήσει με τις καθημερινές συνθήκες των ποδοσφαιριστών που τώρα νομίζω είναι πολύ καλές. Σε αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθούμε. Το δεύτερο μέρος είναι η ομάδα για να επιτύχουμε υψηλούς στόχους. Πιστεύω ότι και αυτό θα είναι σωστό και κατάλληλο. Αν ξοδέψουμε πολλά λεφτά για παίκτες δε θα μπορέσουμε να επενδύσουμε όπου θέλαμε. Αν ένα πολύ μεγάλο όνομα έρθει στον ΠΑΟΚ, θα κατέβει σε λίγους μήνες, λόγω έλλειψης σοβαρής υποδομής για τη στήριξη των παικτών. Η δουλειά μου είναι τώρα, ο κύριος στόχος, είναι το μέλλον του ΠΑΟΚ και η προοπτική, χωρίς να είναι εις βάρος των επενδύσεων.

Για αυτό το λόγο συμπάθησα τον Στέφενς. Γιατί χάρηκε που θέλουμε να επενδύσουμε στο μέλλον της ομάδας. Σήμερα, έχω κάνει προσπάθειες, για να φέρω στη Θεσσαλονίκη ενδιαφέροντες παίκτες και έχετε ακούσει ότι είχα συζητήσεις με Μπερμπάτοφ, Ντρογκμπά, Ροναλντίνιο. Θα ήθελα τον Ροναλντίνιο, αλλά λένε γιατί να έρθουν στην Ελλάδα αφού έχετε το ποδόσφαιρο σας σε τέτοια κατάσταση. Δεν έχουμε καν καλά γήπεδα στην Ελλάδα. Τα προβλήματα είνα πάρα πολλά και δε μπορούν να λυθούν μέσα σε ένα χρόνο μόνο. Ισως να ήταν και δικό μου λάθος, που μπορούσα να λύσω προβλήματα σε ένα χρόνο. Οι στόχοι είναι υψηλοί και μπορούμε να λύσουμε τις δυσκολίες που υπάρχουν. Σήμερα όσο παράξενο και να το ακούτε, ότι ο ΠΑΟΚ χρειάζεται τα λεφτά μου, μην τα μετράτε. Δε θα τα σπαταλήσω όλα μου τα λεφτά. Αυτό είπα και σε άλλους ιδιοκτήτες ομάδων. Σήμερα, ο ΠΑΟΚ χρειάζεται τα λεφτά μου, αλλά θέλω να γίνω πραγματικά επικεφαλής της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Δε μπορώ να κάνω λάθος. Μετά δε θα έχω ευκαιρία να το διορθώσω. Για αυτό πρέπει να κινούμαι προσεκτικά. Είναι πολύ μεγάλη ευθύνη.

Ανησύχησα όταν χάσαμε από τα Γιάννενα και έβγαινα από το γήπεδο. Οι φρουροί με παρακάλεσαν να βγω από άλλη πλευρά. Εγώ προσβλήθηκα. Αλλά όταν βγήκα από μπροστά, προέκυψαν πολλές ερωτήσεις. Γιατί οι φίλαθλοι συμπεριφέρονται έτσι; Και τι θα πάρουν αυτοί αν φτύσουν και πω εγώ ότι φεύγω; Μέσα από εσάς θα ήθελα να παρακαλέσω τους φιλάθλους, να ελέγξουν καλύτερα τα συναισθήματά τους

Εγινε πολύ μεγάλη επένδυση και από τα 15 εκατομμύρια που μπήκαν πολλά έπρεπε να πάνε στα χρέη. Η δραστηριότητα του ΠΑΟΚ είναι να έχει πληρώσει σχεδόν 9 εκατομμύρια φόρους στο Δημόσιο και λίγο προσβάλλομαι όταν υπάρχει συζήτηση για μικρό μπάτζετ. Θα είναι τόσο μεγάλο όσο χρειάζεται. Πέρα από αυτό, θα διαμορφώνουμε το μπάτζετ για τις επενδύσεις μας. Δεν έχουμε ορίσει που θα χτίσουμε τη βάση για τον ΠΑΟΚ.

Η ομάδα που βάζει υψηλούς στόχους πρέπει να έχει και υποδομή. Δεν έχουμε πολύ καλές εγκαταστάσεις. Και εμείς ανησυχούσαμε πάρα πολύ. Την περίοδο των πλέι οφ, η φυσική κατάσταση των παικτών δεν τους επέτρεπε να παίξουν 90 λεπτά, γιατί κατά τη διάρκεια της χρονιάς δε μπορούσαν να κάνουν καλή αποθεραπεία.

Ο ΠΑΟΚ έχει πολύ δυνατή επιρροή, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είναι αρκετή για να ξέρουμε πως θα χτίσουμε τη βάση. Δε θέλω να παραπονεθώ και να νομίζετε ότι είμαι αδύναμος

Οι κανόνες μου είναι ότι αν δε μπορεί να πετύχει το πρωί το στόχο το βράδυ θα είναι σπίτι του. Εχει μελετήσει τον ΠΑΟΚ. Θέλω να του ευχηθώ να πετύχει αυτό το στόχο. Καλή τύχη στη δουλειά του και να καρποφορήσει. Θέλω να τον συγχαρώ γιατί στη ζωή του εμφανίστηκε να θέλει να πετυχαίνει υψηλούς στόχους. Και όλοι εμείς μαζί θα έχουμε το δικό μας μέρος σε αυτή τη διαδικασία

Επαναλαμβάνω ότι θέλουμε να βγούμε πρωταθλητές. Το πως, εξαρτάται από τη δική του δουλειά. Εξαρτάται από την προσέγγιση του. Εγώ και όλοι οι συνεργάτες μου στον ΠΑΟΚ, θα είμαστε οι βοηθοί του. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε να πετύχουμε το στόχο. Να είστε σύντομοι στις ερωτήσεις στον Στέφενς, για να προλάβει να κάνει τη δουλειά του. Σας παρακαλώ να καταλάβετε ότι έχει νοοτροπία και Γερμανική και Ολλανδική και μπορεί να μην καταλάβει αμέσως τα δικά μας συναισθήματα.

Υπάρχουν πολλοί στόχοι σε μικρό χρονικό διάστημα, να ετοιμάσει την ομάδα να κυνηγήσουμε τον τίτλο. Οι στόχοι είναι σοβαροί. Του χρόνου πρέπει να γίνουμε πρωταθλητές Ελλάδας. Υπό αυτές τις συνθήκες, συζητούσαμε για πολύ καιρό τον ερχομό του. Αυτός είναι ο βασικός στόχος ο οποίος δεν εξαιρεί και τη διεκδίκηση του Κυπέλλου. Το 2014 θα είναι η πολυ σοβαρή χρονιά για τον ΠΑΟΚ και ελπίζουμε να έχουμε καλά αποτελέσματα.
Θα θέλαμε να οδηγήσει την ομάδα ένας προπονητής που ξέρει το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Δε θα κρύψω ότι αναλύαμε πολύ καιρό αυτό το θέμα. Συζητούσαμε για πολλούς υποψηφίους, καταλήξαμε στον Στέφενς. Με μεγάλη μας χαρά τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω όσο πιο θερμά γίνεται να δεχτείτε την επιλογή μας."

Ο Χουμπ Στέφενς μίλησε:

Για τη συμφωνία του με τον ΠΑΟΚ: Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για την υποστήριξη που μου έδειξαν μέσω των ΜΜΕ, θέλω να είμαστε όλοι μαζί μια οικογένεια του ΠΑΟΚ. Θα κάνουμε τα πάντα με το υπόλοιπο τεχνικό επιτελείο και όλοι μαζί θα πάμε μπροστά. Όλοι πρέπει να δουλέψουμε για το καλό της ομάδας και είναι απαραίτητοι για εκείνη.

Για τους στόχους του ΠΑΟΚ: Ο ΠΑΟΚ έχει στόχους, όπως κι εγώ. Θέλω να κερδίζω κάθε μέρα και αν κερδίζουμε κάθε μέρα, θα είμαστε ο τελικός νικητής. Είναι νωρίς να μιλήσω γι' αυτό.

Για το σχηματισμό του ρόστερ: Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και σε πολύ μικρό διάστημα, αφού έχουμε να φτιάξουμε ένα καλό ρόστερ. Δεν θα μιλήσουμε για παίκτες αυτή τη στιγμή. Θα δούμε πρώτα τους παίκτες που έχουμε και μετά θα δούμε τι χρειαζόμαστε.

Για τα παράπονα του ΠΑΟΚ για τη διαιτησία: Δεν θα επηρεαστούμε. Θα πάρουμε το δρόμο μας. Οι διαιτητές είναι πάντα φίλοι μου. Θα μείνει έτσι.

Για την επιλογή του να εργαστεί στην Ελλάδα μετά από τόσα χρόνια σε Γερμανία και Ολλανδία: Ξέρουν όλοι ότι είχα επιτυχίες στις ομάδες που εργάστηκα. Ο ΠΑΟΚ είναι από τα σωματεία που επιβραβεύουν την εργασία. Οι φίλαθλοι μας υποστηρίζουν. Όποιος είναι στον ΠΑΟΚ ξέρει ότι το γήπεδό μας θα είναι ένα φρούριο και δεν μπορούν να έχουν καμία τύχη μέσα σε αυτό. Οι φιλοδοξίες του ΠΑΟΚ ταιριάζουν με τις δικές μου. Πρέπει πάντα να απαντάς σε προκλήσεις. Ποτέ δεν έτρεξα μακριά λόγω του ρίσκου. Δεν νομίζω ότι είναι μεγάλο το ρίσκο, επειδή έχω μεγάλη στήριξη – όχι μόνο από τη διοίκηση – αλλά και από τους παίκτες, τους οπαδούς και τον Τύπο. (newsit)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου