Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Ο Ακης ...έβγαλε γλώσσα στο δικαστήριο

Ο Ακης ...έβγαλε γλώσσα στο δικαστήριο
Συνεχίζεται η δίκη του Ακη Τσοχατζόπουλου για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, με τον πρώην υπουργό να κάνει παρέμβαση κατά τη διαδικασία και να ζητά και πάλι να κληθούν τα μέλη του ΚΥΣΕΑ τονίζοντας πως η δίκη του είναι πολιτική.
«Οι ενστάσεις μας έδωσαν τη δυνατότητα στο δικαστήριο να ενημερωθεί για τα στοιχεία που υπάρχουν και να καταδείξουμε πως πρόκειται για μια πολιτική δίκη στο πρόσωπό μου που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια. Σαφώς και πρόκειται για πολιτική δίκη. Κι αυτό γιατί εδώ μιλάμε για μια πολιτική, κυβερνητική απόφαση που έλαβε το ΚΥΣΕΑ , δεν την πήρε ούτε ο Υπουργός Εθνικής Αμυνας, ούτε ο πρωθυπουργός μπορούσε να πάρει αυτή την απόφαση. Τίποτε δεν μπορεί να κινηθεί στο χώρο της Αμυνας χωρίς το ΚΥΣΕΑ».
Παράλληλα τόνισε πως μετά το επεισόδιο των Ιμίων η κυβέρνηση Σημίτη αποφάσισε να προχωρήσει σε ριζική ανασυγκρότηση των ενόπλων δυνάμεων ώστε να υπάρχει επαρκής ισχύς γιατί αυτό ήταν
εθνικά απαραίτητο. «Αυτή η απόφαση αφορά και την υπόθεση των υποβρυχίων που ήταν καθοριστικός παράγοντας ανασυγκρότησης του πολεμικού ναυτικού».
Ωστόσο ο πρόεδρος του δικαστηρίου του απάντησε πως αυτά τα έχουν ήδη πει οι συνήγοροί του. Ο κ. Τσοχατζόπουλος επέμεινε όμως λέγοντας ότι «είναι καταλυτικός ο ρόλος του ΚΥΣΕΑ», για να του απαντήσει ο πρόεδρος: «Το έχω καταγράψει ήδη 10 φορές για το ρόλο του ΚΥΣΕΑ. Είναι θέματα ουσίας και θα διερευνηθούν».
Ο διάλογος Ακη Τσοχατζόπουλου με τον πρόεδρο του δικαστηρίου
Τσοχατζόπουλος: Δεν υπάρχει δωροδοκία. Δεν το λέω κύριε πρόεδρε, το αποδεικνύω. Οχι βάσει της νομοθεσίας αλλά βάσει της πραγματικότητας. Σε αυτή την πολυεπίπεδο σύμβαση δεν θα μπορούσε να υπάρχει. Πρέπει να ασχοληθούμε με τη σύμβαση κι αυτό ούτε η Βουλή το έκανε. Ρωτήστε τον κ. Καστανίδη, τον κ. Κατσιρώδη, την κ. Παπανδρέου, που η πρόταση που έφερε (σ.σ. ο κ. Καστανίδης) στη Βουλή ήταν όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ να κληθούν στη διαδικασία συζήτησης, όχι προς δίωξη βέβαια, αλλά για έρευνα. Θα είμαι παρών πάντα στη μάχη, όπου κι αν είμαι. Γιατί έχω περάσει πολλά.
Πρόεδρος: Εχετε υποστεί μια ταλαιπωρία...Θα τα δούμε όλα αυτά, τις πταίει....
Τσοχατζόπουλος: Απαράδεκτα. Για πολιτικές σκοπιμότητες. Σε μια βδομάδα μέσα, εγώ η σύζυγός μου, η κόρη μου, η οικογένειά μου. Χωρίς να φταίνε τίποτα. Συλληφθήκαμε σε, μια βδομάδα μέσα. Ενώ υπήρχε εκκρεμοδικία. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά.
Πρόεδρος: Δεν είναι φυσιολογικά, αν δε φταίει κάποιος. Γι' αυτό είμαστε εμείς εδώ. Και αν αποδειχτεί κάποιος αθώος μπορεί να ζητήσει αποκατάσταση, ηθική και υλική.
Τσοχατζόπουλος: Να μην κουκουλωθούν άλλο τα πράγματα. Χρέος μου είναι η αλήθεια και η αντικειμενικότητα σε όλα όσα έγιναν. Αυτή είναι η άμυνά μου. Εχω χρεος να καταρρίψω αυτή την κατάσταση.
Πρόεδρος: Καλώς...
Στη συνέχεια το λόγο πήρε η τακτική εισαγγελέας Γεωργία Αδειλίνη.«Το δικαστήριο δεν μπορεί να αποφανθεί εάν οι συμβάσεις ήταν καλές ή κακές. Ο πρώην υπουργός κατηγορείται για ξέπλυμα βρόμικου χρήματος. Τέτοιο ζήτημα δωροδοκίας για άλλο μέλος του ΚΥΣΕΑ δεν προέκυψε. Εάν ο κύριος Τσοχατζόπουλος έχει στοιχεία για άλλο πολιτικό πρόσωπο, να τα καταγγείλει», τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ ο αναπληρωτής εισαγγελέας Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος τόνισε: «Η δίκη αυτή είναι καθαρά ποινική και έχει ηθικό χαρακτήρα. Με την απόφαση του δικαστηρίου θα διατυμπανίσετε πώς πρέπει να πράττουν πολιτικά πρόσωπα όταν καλούνται να ασκήσουν εξουσία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου