Στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών
Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015», στους ΑΠ1, ΑΠ2 και ΑΠ3, του
Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ
2007-2013, θα πραγματοποιηθεί ενημερωτικό-επιμορφωτικό Σεμινάριο την
Πέμπτη 25 Απριλίου και ώρα 08:30-15:00, στην αίθουσα «ΓΑΛΑΤΕΙΑ
ΣΑΡΑΝΤΗ», του υπουργείου Παιδείας
Στο σεμινάριο έχουν κληθεί να συμμετάσχουν οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Καταχωριστές των Διευθύνσεων που έχουν οριστεί με Απόφαση Δ/ντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως υπεύθυνοι του έργου εκκαθάρισης της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ που θα απασχοληθούν στα Σχολικά Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση – επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε θέματα που αφορούν στην υλοποίηση των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015» στους ΑΠ1, 2 & 3, καθώς και στη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ έτσι ώστε να αποφευχθούν αστοχίες και να επιταχυνθεί η διαδικασία εκκαθάρισης.
Η συμμετοχή όλων των Διευθυντών και των Καταχωριστών στο ενημερωτικό-επιμορφωτικό
σεμινάριο
κρίνεται απαραίτητη δεδομένης της συγχρηματοδότησης του Προγράμματος
της Ενισχυτικής Διδασκαλίας από το ΕΣΠΑ.Στο σεμινάριο έχουν κληθεί να συμμετάσχουν οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Καταχωριστές των Διευθύνσεων που έχουν οριστεί με Απόφαση Δ/ντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως υπεύθυνοι του έργου εκκαθάρισης της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ που θα απασχοληθούν στα Σχολικά Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση – επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε θέματα που αφορούν στην υλοποίηση των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015» στους ΑΠ1, 2 & 3, καθώς και στη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ έτσι ώστε να αποφευχθούν αστοχίες και να επιταχυνθεί η διαδικασία εκκαθάρισης.
Η συμμετοχή όλων των Διευθυντών και των Καταχωριστών στο ενημερωτικό-επιμορφωτικό
Στο Σεμινάριο θα συμμετέχουν ως ομιλητές, οι εξής :
1. κα Φουσέκη Ευσταθία, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) του ΥΠΑΙΘΠΑ
2. κος Μαγουλάς Αντώνιος, Προϊστάμενος Τμήματος Ε’ – Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας της Διεύθυνσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΑΙΘΠΑ
3. κα Πουχτού Ειρήνη, Στέλεχος ΕΥΕ ΕΔ – Μονάδα Β1, Υπεύθυνη των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3
4. κος Αλτάνης Ιωάννης, Στέλεχος ΕΥΕ ΕΔ – Μονάδα Β1, Υπεύθυνος Υποέργων των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3
5. κος Πλιάκος Αλέξιος, Προϊστάμενος Μονάδας Δ (Διαχείρισης Οικονομικών και Ειδικού Λογαριασμού) της ΕΥΕ ΕΔ
6. κος Πασχάλης Παύλος, Στέλεχος ΕΥΕ ΕΔ – Μονάδα Β1 της ΕΥΕ ΕΔ
7. Εκπρόσωπος από το ΙΤΥΕ, Διόφαντος (φορέας υποστήριξης του ΟΠΣΔ των Πράξεων) Το Προεδρείο θα αποτελείται από τους :
1) κα Φουσέκη Ευσταθία, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) του ΥΠΑΙΘΠΑ
2) κο Μερκούρη Στυλιανό, Διευθυντής Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΥΠΑΙΘΠΑ
3) κο Μαγουλά Αντώνιο, Προϊστάμενος Τμήματος Ε’ – Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας της Διεύθυνσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΑΙΘΠΑ
Οι δαπάνες μετακίνησης των συμμετεχόντων θα καλυφθούν από τον προϋπολογισμό του Υποέργου 1 «Οργάνωση, διοίκηση και παρακολούθηση υλοποίησης της Πράξης», των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015», στους ΑΠ1, ΑΠ2 και ΑΠ3, του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου