Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Γιάννης Πασχαλίδης Βουλευτής Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δευτέρα 8 Απριλίου 2013
Με αφορμή το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί, σχετικά με την εισήγησή μου στην αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής & Εμπορίου, με θέμα την «Κύρωση της από 31-10-2012 Πρώτης Τροποποιητικής Σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Αναδόχων εταιριών KAVALA OIL ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ και ENERGEAN OIL & GAS-ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ και των παραρτημάτων Ι και ΙΙ αυτής» που συνομολογήθηκε και υπογράφηκε από τα συμβαλλόμενα μέρη: Ευάγγελο Λιβιεράτο, Ευάγγελο Παππά και Ματθαίο Ρήγα, επιθυμώ να σας αναφέρω τα εξής:
Αρχές Φεβρουαρίου 2013 ενημερώνομαι από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας ότι θα είμαι εισηγητής  του εν λόγω νομοσχεδίου και λαμβάνω όλα τα απαραίτητα προς ενημέρωσή μου έγγραφα. 
Έρχομαι σ΄ επαφή με τον πρόεδρο του ΤΕΙ Καβάλας κ. Αθανάσιο Μητρόπουλο, προκειμένου να λάβω πληροφορίες σχετικά με τους αποφοίτους και τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του  Τμήματος  Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου. Στις 8 Φεβρουαρίου 2013, μου απέστειλε σχετικό
email.
Ακολούθως επικοινωνώ με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Kavala Oil  κ. Κωνσταντίνο Παπακωνσταντίνου, του ζητώ διάφορα στοιχεία  και μου τα αποστέλλει  στις 10 Φεβρουαρίου 2013 με σχετικό email.
Aφού συγκέντρωσα τις διάφορες πληροφορίες  από τις παραπάνω πηγές, συντάσσω την εισήγησή μου, της οποίας ο κύριος άξονας ήταν η σύμβαση που είχε υπογραφεί μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών και την αποστέλλω στο ΥΠΕΚΑ, στις 12 Φεβρουαρίου 2013 μέσω email.
Στις 13 Φεβρουαρίου 2013, με email το ΥΠΕΚΑ μου την αποστέλλει με ελάχιστες εκφραστικές παρεμβάσεις και στις 14 Φεβρουαρίου 2013, την παρουσιάζω στην αρμόδια επιτροπή.


Στις 11 Μαρτίου 2013, δίνουν συνέντευξη τύπου στελέχη της Kavala Oil και παρουσιάζουν mail μεταξύ ΥΠΕΚΑ και Ενεργειακής, των οποίων γνώση λαμβάνω εκείνη την ημέρα. Δεν παρουσιάζουν όμως, εφόσον δεν υπάρχει,  mail  μεταξύ εμού και της Ενεργειακής.
Επί μέρες τοπικά μέσα ενημέρωσης και άλλα, προσπαθούν  χωρίς στοιχεία να παρουσιάσουν ότι δήθεν η εισήγησή μου συντάχθηκε από την Ενεργειακή , ενώ από τα στοιχεία που αναφέρω πιο πάνω προκύπτει ότι η εισήγησή μου ετοιμάσθηκε από εμένα και στάλθηκε στο Υπουργείο.
Το ίδιο προκύπτει και από τα mail που παρουσίασαν τα στελέχη της Kavala Oil, διότι στο mail  στις 13 Φεβρουαρίου 2013 από το Υπουργείο προς την Ενεργειακή, αναφέρεται ότι επισυνάπτεται η ομιλία του εισηγητή. Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο να επισυνάπτει  την εισήγησή μου, ενώ αυτή κατά τους κακόβουλους δεν υπάρχει;
Ας απαντήσουν όλοι αυτοί που επί μέρες ψεύδονται:
1.    Γιατί αποκρύπτουν ότι στις 12 Φεβρουαρίου 2013, υπήρχε έτοιμη η εισήγησή μου, δηλαδή πριν επικοινωνήσει το Υπουργείο με την Ενεργειακή, καθώς το Υπουργείο στο mail του προς την Ενεργειακή επισύναψε και την εισήγησή μου
2.    Εάν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές μεταξύ της εισήγησης που στάλθηκε από εμένα  στο Υπουργείο στις 12 Φεβρουαρίου 2013 και απ΄ αυτή  που διαβάσθηκε στην αρμόδια Επιτροπή
3.    Γιατί δεν ασχολούνται με τους λόγους για τους οποίους υπογράφτηκε η σύμβαση ως έχει και από τα τρία μέρη (Ευάγγελο Λιβιεράτο, Ευάγγελο Παππά και Ματθαίο Ρήγα) και προσπαθούν να ρίξουν όλο το βάρος και την ευθύνη στον εισηγητή, ο οποίος βεβαίως δεν θα μπορούσε να αλλάξει πράγματα τα οποία είχαν ήδη υπογράψει οι τρεις συμβαλλόμενοι.
Βέβαια  όλα  τα παραπάνω  θα έπρεπε να τα κάνουν εδώ και πολύ καιρό, δεν μπαίνουν όμως  στον κόπο γιατί προφανώς  έτσι θα αποκαλυφθεί η αλήθεια.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους πάντες ότι  η μόνη μου έννοια, ως εισηγητή του νομοσχεδίου  ήταν να παραταθεί η χρονική ισχύς των αδειών εκμετάλλευσης

των κοιτασμάτων για 25 χρόνια, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία για εργασία  σε όσο το δυνατόν περισσότερους Καβαλιώτες και για το λόγο αυτό και μόνο δέχθηκα να είμαι εισηγητής του παραπάνω νομοσχεδίου.
Ας σταματήσουν λοιπόν να  προσπαθούν  να με βλάψουν με ψέματα και συκοφαντίες, γιατί αλλιώς θα φανεί ότι εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα και σκοπιμότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου