Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Επέκταση λειτουργικότητας συστήματος καταγραφής Survey - Υποχρεώσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και Διευθυντών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης


Μαρούσι,   31-01-2013
Αρ. Πρωτ.:    13218/Δ2 
Σχετικά με το σύστημα καταγραφής Survey, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Α. Έχει προστεθεί λειτουργικότητα που αφορά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα και στις Αναθέσεις για τους Τομείς και τις Ειδικότητες των σχολικών μονάδων των κατηγοριών ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ.
Κατόπιν τούτου οι Διευθυντές των ως άνω τύπων σχολικών μονάδων, οφείλουν να καταχωρίσουν άιιεσα στο σύστημα Survey όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τις σχολικές μονάδες τους.
Β. Προστέθηκε ένα επιπλέον πεδίο για κάθε τμήμα της σχολικής μονάδας στη Φόρμα ΓΙ. Στο πεδίο αυτό, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα πρέπει να καταχωρίσει τη μέγιστη χωρητικότητα της αίθουσας (σε μαθητές) κατά την εκτίμηση του (υπολογίζοντας 1,5 τ.μ. ανά μαθητή βάσει των προδιαγραφών του ΟΣΚ). Η συμπλήρωση του πεδίου αυτού είναι υποχρεωτική και δεν είναι δυνατή
η διαδικασία της Επιβεβαίωσης Δεδομένων στην περίπτωση που τα πεδία αυτά δεν είναι συμπληρωμένα (αυτό δεν αφορά Νηπιαγωγεία, ΕΠΑΣ, ΣΕΚ, ΣΜΕΑΕ, ΣΕΠΠΕ).
Κατ' εξαίρεση, οι σχολικές μονάδες που εμπίπτουν στην κατηγορία ΣΕΠΠΕ δεν θα συμπληρώσουν το πεδίο αυτό αλλά θα δηλώσουν ότι ανήκουν στην κατηγορία σχολείων ΣΕΠΠΕ επιλέγοντας το ειδικό πεδίο (check-box).
Γ. Δεδομένου ότι έχουν παρατηρηθεί σημαντικές ελλείψεις σχετικά με την πληρότητα ή/και ορθότητα των δηλωθέντων στο σύστημα Survey δεδομένων, θα προστεθούν κάποιοι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι και σε περίπτωση που εντοπίζονται προβλήματα σχετικά με την πληρότητα/ορθότητα των καταχωρισθέντων δεδομένων δεν θα είναι εφικτή η διαδικασία Επιβεβαίωσης Δεδομένων έως ότου γίνει η απαιτούμενη διόρθωση.
Αυτό σε καμία περίπτωση δεν απαλλάσσει τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων από την υποχρέωση τους για επιβεβαίωση την 1η και 15η κάθε μήνα, ούτε και από τις όποιες συνέπειες μπορεί να έχει η μη συμμόρφωση τους με τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου.
Δ. Μικρό ποσοστό των Διευθυντών σχολικών μονάδων δεν προέβη στη διαδικασία επιβεβαίωσης την 15η Ιανουαρίου 2013 ως όφειλε - συγκεκριμένα στις 25-01-2013 το ποσοστό αυτό της «μη Επιβεβαίωσης» ανερχόταν σε 3,77% για την Α'/θμια και 3,66% για την Β'/θμια Εκπαίδευση. Ως εκ τούτου, θα πρέπει, εφόσον υπάρχουν σχολικές μονάδες της αρμοδιότητας σας που εμπίπτουν σ' αυτή την κατηγορία, να ενεργήσετε άμεσα, ώστε εφεξής το σύνολο των Διευθυντών των σχολικών μονάδων να προβαίνει ανελλιπώς στη διαδικασία Επιβεβαίωσης Δεδομένων των καταχωρισθέντων δεδομένων την 1η και 15η κάθε μήνα.

Ειδικά νια τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης:
      Προστέθηκε διαδικασία Επιβεβαίωσης Δεδομένων και για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Στο εξής, ο κάθε Διευθυντής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης θα είναι υπεύθυνος ώστε να γίνεται ανελλιπώς η διαδικασία Επιβεβαίωσης από την Διεύθυνση του την 1η κάθε ιιηνα.
      Όπως περιγράφεται στην παράγραφο Γ' ανωτέρω, θα γίνονται και για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κάποιοι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι και σε περίπτωση που εντοπίζονται προβλήματα με την πληρότητα/ορθότητα των καταχωρισθέντων δεδομένων, δεν θα είναι εφικτή η διαδικασία Επιβεβαίωσης Δεδομένων, έως ότου γίνει η απαιτούμενη διόρθωση. Σας ενημερώνουμε ότι ένας πρώτος έλεγχος που θα ενσωματωθεί στο σύστημα Survey για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από την 1η Φεβρουαρίου 2013 αφορά στην μη δήλωση Οργανικής-Προσωρινής Τοποθέτησης (έστω και ενός εκπαιδευτικού) σε κάποια Σχολική Μονάδα που ανήκει οργανικά στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης (αυτό μπορεί να εντοπισθεί εύκολα από την αναφορά ΔΙ «Κατάλογος Εκπαιδευτικών ανά Περιοχή Μετάθεσης Οργανικής τους» του Survey, ελέγχοντας αν το πεδίο «ΜΟΝΑΔΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ/ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΤΟΠΟΟΕΤΗΣΗΣ» (στήλη V στο Excel) είναι κενό).
      Τέλος, σας επισημαίνουμε την υποχρέωση συμμόρφωσης σας στις σχετικές εγκυκλίους του Υ.Παι.Θ.Π.Α. και σας υπενθυμίζουμε και πάλι ότι η μη καταχώριση, επικαιροποίηση και οριστικοποίηση των στοιχείων αποτελεί παράβαση καθήκοντος.
      Επισυνάπτονται οδηγίες για τον τρόπο καταγραφής των απαιτουμένων στοιχείων από τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ. Σημειώνουμε ότι το σύστημα Survey περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες χρήσης καθώς και τη δυνατότητα υποστήριξης/αναφοράς προβλημάτων για τους χρήστες του συστήματος τόσο μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων όσο και τηλεφωνικά, όπως αναφέρεται και στην με αρ. πρωτ. 113683/Δ1/25-9-2012 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π.ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ



Οδηγίες για την διαδικασία καταχώρισης των Αναθέσεων στα μαθήματα Τομέων και
Ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ/ΣΕΚ.
1.  Τα ΕΠΑΛ, τα ΕΠΑΣ και τα ΣΕΚ δηλώνουν στη Φόρμα ΣΕ1 το ΕΙΔΟΣ και τον ΑΡΙΘΜΟ των εργαστηρίων ΤΟΜΕΩΝ και ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ που ανήκουν στη μονάδα τους.
2.  Τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ δηλώνουν στη Φόρμα Δ4α ανά ΤΜΗΜΑ μαθητικού δυναμικού της Φόρμας Γ4 για τα μαθήματα που διαθέτουν Εργαστηριακό / Σχεδιαστικό μέρος (είτε είναι αμιγώς Εργαστηριακά/Σχεδιαστικά είτε όχι) τις εξής πληροφορίες:
α. Τη σχολική μονάδα στη δομή της οποίας γίνεται η διδασκαλία του θεωρητικού / Εργαστηριακού μέρους (η ίδια η Σχολική Μονάδα ή κάποιο από τα ΣΕΚ της Διεύθυνσης).
ϊ)   Εφόσον το θεωρητικό/Εργαστηριακό μέρος διεξάγεται στην ίδια την μονάδα τότε επιλέγεται (υποχρεωτικά για το Εργαστηριακό μέρος και προαιρετικά για το θεωρητικό μέρος) το εργαστήριο (από αυτά που δηλώθηκαν στο βήμα 1 στο οποίο γίνεται η διδασκαλία.
ii) Εφόσον το θεωρητικό/Εργαστηριακό μέρος διδάσκεται σε κάποιο ΣΕΚ, τότε οι αντίστοιχες δηλώσεις θα γίνουν από αυτό το ΣΕΚ.
β.  Για τα ευέλικτα μικτά μαθήματα [του τύπου χ(θ+Ε)], δηλώνονται επίσης οι ώρες διδασκαλίας του θεωρητικού και του Εργαστηριακού μέρους του μαθήματος. Σε περίπτωση διδασκαλίας ενός τέτοιου μαθήματος εξ ολοκλήρου σε εργαστήριο, μπορεί να δηλωθούν 0 ώρες στο θεωρητικό μέρος και το σύνολο των ωρών του μαθήματος στο Εργαστηριακό μέρος, ώστε να μπορεί να γίνει ανάθεση περισσοτέρων του ενός εκπαιδευτικών σε όλες τις ώρες του μαθήματος (αυτό γίνεται για λόγους απεικόνισης της κάλυψης του ωραρίου των εκπαιδευτικών και δεν αλλάζει το χαρακτηρισμό του μαθήματος ούτε τον τρόπο εξέτασης του).
3.  Τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ δηλώνουν στη Φόρμα Δ4β τις Αναθέσεις των εκπαιδευτικών στα διδακτικά αντικείμενα που διδάσκονται στην ίδια τη σχολική τους μονάδα (όσα δηλώθηκαν στο βήμα 2 και επιπλέον όσα είναι μόνο θεωρητικά και δεν έχουν εμφανιστεί καθόλου στο βήμα 2).
4.  Τα ΣΕΚ «βλέπουν» τα τμήματα και τα αντίστοιχα διδακτικά αντικείμενα που έχουν δηλωθεί από τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ στο βήμα 2. Για αυτά δηλώνουν στη Φόρμα ΔΙ τις Αναθέσεις των εκπαιδευτικών αλλά και το εργαστήριο (από αυτά που δηλώθηκαν στο βήμα 1) στο οποίο γίνεται η διδασκαλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου