Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Έσβησε το αγγελούδι 34 ημερών από τη Λέρο


Έσβησε το αγγελούδι 34 ημερών από τη Λέρο

Δεν τα κατάφερε ο εξασθενημένος οργανισμός του άτυχου νεογνού από τη Λέρο.

Το άτυχο αγοράκι συμπλήρωσε μόλις 34 ημέρες ζωής, αλλά τελικά άφησε την τελευταία του πνοή το μεσημέρι της Τρίτης στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου, όπου νοσηλευόταν από το περασμένο Σάββατο.

Υπενθυμίζεται ότι το λίγων ημερών βρέφος είχε μεταφερθεί με συμπτώματα ασιτίας από τη Λέρο στο Ηράκλειο και νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο. Εκτός από συμπτώματα ασιτίας, το βρέφος παρουσίαζε και συμπτώματα υποθερμίας και σήψης.
Οι γιατροί εξ αρχής έσκυψαν από πάνω του και του έδωσαν όλη τη φροντίδα που μπορούσαν, όμως
δεν κατάφεραν να το σώσουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές και άλλες πηγές, το βρέφος είχε γεννηθεί στις 15η Δεκεμβρίου 2012 και ζύγιζε περίπου 3,5 κιλά. Όμως, κατά τη διάρκεια των ιατρικών εξετάσεων, διαπιστώθηκε ότι το βάρος του δεν ξεπερνούσε τα 3 κιλά.
Νωρίτερα, οι γιατροί είχαν διαγνώσει ασιτία, δύσπνοια και υποθερμία.

Η μητέρα βαρύνεται με την κατηγορία της παραμέλησης βρέφους, ενώ διενεργείται έρευνα στο οικογενειακό της περιβάλλον, όμως φαίνεται ότι η παργματικότητα είναι διαφορετική.

Όπως αποκαλύπτεται σήμερα η νεαρή μάνα ζητούσε βοήθεια για το αγοράκι της στο Ίντερνετ.

Η 23χρονη μητέρα ήταν μόνη, χωρίς μεταφορικό μέσο στη Λέρο, ο σύζυγος της ήταν στη μονάδα που υπηρετεί και ο μοναδικός παιδίατρος της Λέρου ήταν αποκλεισμένος στην Κω.

Η μητέρα του ζητούσε απελπισμένα βοήθεια στο διαδίκτυο

Η μάνα βλέποντας το παιδί της να "σβήνει" και να εμφανίζει σημάδια κούρασης προσπάθησε να βρει υποστήριξη και απαντήσεις μέσα από το ίντερνετ, από forum για νέες μητέρες.

Ορισμένα από τα post της συγκλονίζουν καθώς φανερώνουν την αγωνία της, ενώ οι υπόλοιπες μητέρες προσπαθούν να τη βοηθήσουν.
Διαβάστε τα μηνύματα της όπως η ίδια τα έγραψε μέσα στον πανικό και την αγωνία της και ορισμένες από τις απαντήσεις που έλαβε:

SOS!!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ Κ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ! στό Παρ Jan 18, 2013 8:16 pm

Κοριτσια βοηθεια!Ειμαι νεα μανουλα δεν ξερω πολλα απο μωρακια αλλα εδω κ 2 μερες νομιζω πως κατι δεν παει καλα.Ο μπεμπης μου που ειναι 1 μηνων κοιμαται συνεχεια ξυπναει μονο για να φαει καθε 7 ωρες κ πινει μονο 90ml επισης δεν ανοιγει τα ματια του κ ειναι κρυος,τον έντυσα πολυ καλα κ παλι ειναι κρυος.Μιλησα με τον μοναδικο παιδιατρο του νησιου κ μου ειπε πως αν δεν τον δει δνε μπορει να πει κατι.Το θεμα ειναι πως ειναι στην Κω τωρα κ εχει απαγορευτικό..γυριζει την τριτη αν το επιτρεψει ο καιρος.Δεν ξερω τι να σκεφτω κ τι να κανω!

3 Απ: SOS!!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ Κ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ! στό Παρ Jan 18, 2013 8:38 pm
Εχει νοσοκομειο γιατρους δεν εχει!Πηγαμε στο νοσοκομειο κ πηραμε τηλ τον παιδιατρο να ερθει κ μας ειπε οτι αν δεν το δει δεν μπορει να πει κατι κ πως τωρα ειναι στην Κω δεν ξερω τι να κανω εχω αγχωθει .. Sad Sad Sad

4 Απ: SOS!!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ Κ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ

Δυστυχως ο μονος παιδιατρος στο νησι ειναι αυτος!Εχει κ ιατρειο κοντα στο σπιτι του..μου ειπε οτι ενταξει για να μην ξυπναει παει να πει πως εχει αναγκη απο υπνο κ πως οσο πειναει τρωει.Αλλα αν δν το δω δεν μπορω να σου πω.Μου φανηκε βλακας.Δεν μπορει την μια μερα να ξυπναει καθε 4 ωρες να πινει 190ml κ την αλλη να πινει με το ζορι.Οχι δεν του εβαλα..θα του βαλω τωρα.

10 Απ: SOS!!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ Κ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ! στό Παρ Jan 18, 2013 8:56 pm

τι να πω ρε κουκλα μου....

κ εκει εξω ειναι ενας σκασμος ανεργοι παιδιατροι.....
...............ελλαδα.........
πες μου αν θες θερμοκρασια κ αν θηλαζει ή πινει ξενο να παρω την δικια μου να δω τι θα πει...εστω να ακουσεις μια 2η γνωμη....

δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο για να βοηθησω.......

11 Απ: SOS!!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ Κ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ! στό Παρ Jan 18, 2013 9:10 pm
Maria_90

εχει 36.4 ειναι λιγο πρισμενα τα ματακια του κ δεν τα ανοιγει.επισης ειναι κρυος κ τρωει λιγο κοιματι
πολυ κ ναι του δινω ξενο γαλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου