Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Την Τρίτη 15 Ιανουαρίου αρχίζουν οι χειμερινές εκπτώσεις

Την Τρίτη 15 Ιανουαρίου αρχίζουν οι χειμερινές εκπτώσεις
«Ζητούνται καταναλωτές» θα μπορούσαν να γράφουν οι περισσότερες επιγραφές στις βιτρίνες των καταστημάτων, οι οποίες εδώ και μέρες έχουν «στολιστεί» με εντυπωσιακά ποσοστά εκπτώσεων 50% - 70% ακόμη και 80% και 85%.
Οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν και επίσημα την Τρίτη 15 Ιανουαρίου και θα τελειώσουν την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου. Αυτό που απασχολεί όμως τους επαγγελματίες είναι αν θα έχουν κίνηση, ώστε να μπορέσουν να ρευστοποιήσουν μέρος των εμπορευμάτων τους «ζεσταίνοντας» τα ταμεία τους.
Το κλίμα δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο, ιδιαίτερα στις επιχειρήσεις με είδη ένδυσης και υπόδησης, όπου η πτώση είναι πλέον μεγάλη, καθώς εξαιτίας της κρίσης οι καταναλωτές περιορίζονται στην αγορά των απολύτως απαραίτητων προϊόντων.
Πάντως εκτιμούν ότι η κίνηση θα τονωθεί μέχρι το ερχόμενο Σάββατο, και μετά θα εξαρτηθεί τόσο
από τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν, αλλά κυρίως από το γενικότερο κλίμα, καθώς η αποκαλούμενη «ψυχολογία» των καταναλωτών, που βρίσκεται στο ναδίρ, θεωρείται το Α και το Ω για την αγορά.
Ο ΕΣΘ προς τα μέλη του
Με ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ζητά από τα μέλη του να είναι προσεκτικά κατά την περίοδο των εκπτώσεων τηρώντας τους σχετικούς νόμους και μεταξύ άλλων υπενθυμίζει: «Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «20% έκπτωση»). Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη.
Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Κατά τη διενέργεια των τακτικών εκπτώσεων, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από τους συναδέλφους, γιατί εάν διαπιστωθεί παράβαση του νόμου ή παραπλάνηση των καταναλωτών, οι ποινές και τα πρόστιμα είναι βαρύτατα». 

ΠΑΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
egnatiapost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου