Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Φιλοτουρκική παρέμβαση Ρεπούση, σχετικά με τα παράνομα νηπιαγωγεία της Θράκης!


Επερώτηση στη Βουλή από το ανεκδιήγητο άτομο που παριστάνει την (λέμε τώρα) Ελληνίδα βουλευτή, υπέρ των πρακτόρων της Τουρκίας για το ζήτημα των παράνομων νηπιαγωγείων της Θράκης…
     Δεν περιμέναμε φυσικά και τίποτε καλύτερο από το άτομο που τόλμησε κάποτε να ονοματίσει τη μαζική σφαγή των προγόνων μας «συνωστισμό» ή την αντίσταση της Κλεφτουριάς στην Τουρκοκρατία «επίθεση σε κρατικούς αξιωματούχους»!
Την ώρα λοιπόν που οι τουρκόφρονες παραβιάζουν κατάφωρα τη νομοθεσία για τα νηπιαγωγεία (τόσο κατάφωρα, που ακόμη και οι πλέον σεσημασμένοι τουρκόψυχοι βουλευτές της Θράκης ΔΕΝ τολμούν επισήμως να μιλήσουν), οι λακέδες της Άγκυρας βρίσκουν απρόσκλητο συνοδοιπόρο στο πρόσωπο της μισελληνικής κυράτσας, που κάποιοι κάπου κάποτε τη βάφτισαν πανεπιστημιακή καθηγήτρια (φανταστείτε δηλαδή τώρα το μέγεθος της γελοιότητας της χώρας που ζούμε!) και αργότερα και βουλευτή! Ε, αφού την παινεύει και ο τριπλοπράκτορας Ντεντέ στη φυλλάδα του «Τρακιανίν Σεσί» (7/10/2012) (απ’ όπου και η φωτογραφία), τι έτι χρείαν έχετε δηλαδή μαρτύρων; Απολαύστε το νέο ρεπούσειον άγος, χωρίς κανένα άλλο δικό μας σχόλιο. Είναι φορές άλλωστε που τα λόγια είναι πραγματικά περιττά…
     «Το σκάνδαλο με τα νηπιαγωγεία στην βουλή. Αυτό που δεν έκαναν ή δεν μπόρεσαν να κάνουν οι μειονοτικοί βουλευτές …το έκανε η Ρεπούση
     ΕΡΩΤΗΣΗ
     Προς τον Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού
     Θέμα: Για την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας της μειονοτικής εκπαίδευσης
     Κύριε Υπουργέ,
     Όπως γνωρίζετε τα ζητήματα εκπαίδευσης της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης ρυθμίζονται από τη συνθήκη της Λοζάνης και, συγκεκριμένα, από τα άρθρα 40 και 41 τα οποία εξασφαλίζουν συνθήκες βασικής εκπαίδευσης – ιδιωτικής και δημόσιας – για τη μειονότητα προβλέποντας ταυτόχρονα τη διδασκαλία της θρησκείας και της μητρικής τους γλώσσας. Έτσι σήμερα, με βάση και το ελληνοτουρκικό μορφωτικό πρωτόκολλο του 1968, υπάρχουν στη Θράκη περί τα 170 μειονοτικά σχολεία στα οποία λειτουργούν δίγλωσσα προγράμματα, στην ελληνική και τουρκική γλώσσα.
     Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα σημαντικό πρόβλημα στον χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης, το οποίο δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία της. Ειδικότερα, από την στιγμή που τέθηκε σε ουσιαστική εφαρμογή το άρθρο 27 του Νόμου 3687/2008 (ΦΕΚ 159/Α/01.8.2008), σύμφωνα με το οποίο η προσκόμιση βεβαίωσης παρακολούθησης νηπιαγωγείου κατέστη ως προϋπόθεση για την εγγραφή στο δημοτικό σχολείο, παρατηρείται το φαινόμενο ένας υπολογίσιμος αριθμός παιδιών της μειονότητας να παρεμποδίζεται να παρακολουθήσει τα μαθήματα της Α΄ Δημοτικού, διότι ο νόμος δεν επιτρέπει την εγγραφή του στα σχολεία. Τις προηγούμενες σχολικές χρονιές το πρόβλημα αυτό ξεπεράστηκε με την έκδοση της εγκυκλίου (Φ.6/110/50654/Γ1/6-5-2009 Υ.Α) και την ρύθμιση του άρθρου 47 παρ. 2 του Νόμου 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α/19-5-2010), φέτος όμως δεν έχει δοθεί ακόμη λύση στο πρόβλημα με ιδιαίτερα αρνητικές εκπαιδευτικές και κοινωνικές επιπτώσεις.
     Επειδή η εγγραφή ενός παιδιού στο πρωτοβάθμιο σχολείο αποτελεί συνταγματική επιταγή, αφού το άρθρο 16 παρ. 3 του Συντάγματος ορίζει ρητά ότι η εννιάχρονη εκπαίδευση είναι υποχρεωτική, επειδή η μη παρακολούθηση της προσχολικής αγωγής – μολονότι αναγνωρίζεται πλήρως η σημασία της από παιδαγωγική άποψη – δεν μπορεί να οδηγεί σε υιοθέτηση δυσανάλογων διοικητικών πρακτικών και στην καταστρατήγηση της συνταγματικής διάταξης περί υποχρεωτικής εκπαίδευσης, και επειδή η Πολιτεία δεν πρέπει να ασκεί τιμωρητική πολιτική απέναντι στα παιδιά της μειονότητας παρά την ενδεχόμενη, σε κάποιες περιπτώσεις, ευθύνη των γονιών τους,
    ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
     1. Ποιες πρωτοβουλίες σκοπεύει να αναλάβει προκειμένου να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της εγγραφής των μαθητών της μειονότητας στην Α΄ τάξη του Δημοτικού κατά τη φετινή σχολική χρονιά; Προγραμματίζεται η έκδοση συγκεκριμένης εγκυκλίου ή η προώθηση άλλης νομοθετικής ρύθμισης που να δίνει άμεση λύση στο πρόβλημα;
     2. Με στόχο την ευκολότερη ένταξη και προσαρμογή των παιδιών της μειονότητας στο Δημοτικό Σχολείο, εξετάζεται η προοπτική στελέχωσης των υφιστάμενων δημόσιων νηπιαγωγείων με εκπαιδευτικούς που να κατέχουν τη μητρική γλώσσα των παιδιών της μειονότητας ή και της ίδρυσης μειονοτικών νηπιαγωγείων με δίγλωσσο εκπαιδευτικό πρόγραμμα;
                                                                  Η ερωτώσα βουλευτής
                                                                                                                                                                                                                                               ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου