Ερώτηση
1η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι
πρέπει να αποτελούν αντικείμενο της αξιολόγησης τα παρακάτω:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος (δομές,
υπηρεσίες, υποδομές, χρηματοδότηση, προγράμματα σπουδών, βιβλία, επιμόρφωση κ.λπ.).
|
|
β. Η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
γ. Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
|
|
δ. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
|
|
Ερώτηση
2η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε αναγκαίες τις
παρακάτω μορφές αξιολόγησης:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
Μορφές αξιολόγησης
|
Εκπαιδευτικό
Σύστημα
|
Στελέχη Εκπαίδευσης
|
Σχολική Μονάδα
|
Εκπαιδευτικός
|
α. Μορφές εξωτερικής αξιολόγησης*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
****
|
|
|
|
|
δ.
Συνδυασμός των παραπάνω (α, β,γ ).
|
|
|
|
|
Ερώτηση
3η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι η αξιολόγηση πρέπει να συνδέεται:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Με τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος.
|
|
β. Με τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου της
σχολικής μονάδας.
|
|
γ. Με τη βελτίωση, την ενίσχυση και την επαγγελματική ανάπτυξη των
εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
δ. Με την ανάδειξη των «καλών» πρακτικών των εκπαιδευτικών
και των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
ε. Με τη βελτίωση των διαδικασιών επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
στ. Με την προαγωγή των εκπαιδευτικών.
|
|
ζ. Με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
|
|
η. Με την επιμόρφωση και επιστημονική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των
στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
θ. Με το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.
|
|
Ερώτηση 4η
Σε τι βαθμό θεωρείτε ότι οι παρακάτω
φορείς θα πρέπει να συμμετέχουν στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
Φορείς
αξιολόγησης
|
Στελέχη
Εκπαίδευσης
|
Εκπαιδευτικοί
|
Περιφερειακός Διευθυντής
|
|
|
Προϊστάμενος Επιστημονικής Καθοδήγησης
|
|
|
Σχολικός σύμβουλος
|
|
|
Διευθυντής εκπαίδευσης
|
|
|
Διευθυντής σχολείου
|
|
|
Σύλλογος διδασκόντων
|
|
|
Υποδιευθυντής σχολείου
|
|
|
Εκπαιδευτικός
|
|
|
Ανεξάρτητη Αρχή
|
|
|
Ερώτηση 5η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι η αξιολογική διαδικασία πρέπει:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α.
Να περιλαμβάνει τις εξής τρεις φάσεις:
(α)
προ-αξιολογική φάση, για ενημέρωση και κοινό προγραμματισμό τομέων,
διαδικασιών και κριτηρίων με βάση τα κοινωνικο-εκπαιδευτικά δεδομένα της
σχολικής μονάδας,
(β) φάση παρακολούθησης της
εκπαιδευτικής διαδικασίας και
(γ) φάση ανατροφοδότησης και
υποστήριξης.
|
|
β. Να συνδέεται με ποικίλες
μορφές/πολιτικές επιμόρφωσης.
|
|
Ερώτηση 6η
Σε τι βαθμό συμφωνείτε με τη θεσμοθέτηση μιας Ανεξάρτητης Αρχής για τη(ν):
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Διασφάλιση
της εγκυρότητας, της αξιοπιστίας και της αντικειμενικότητας της αξιολόγησης.
|
|
β. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών πολιτικών και δομών.
|
|
Άλλες παρατηρήσεις –
σχόλια:
|
|
|
|
|
* Εξωτερική αξιολόγηση:
Αξιολογούν φορείς, άτομα - εμπειρογνώμονες που δεν έχουν υπηρεσιακή σχέση με
τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο (π.χ. Ι.Ε.Π., ανεξάρτητη αρχή κ.λπ.).
** Εσωτερική
αξιολόγηση: Αξιολογούν φορείς ή άτομα που έχουν υπηρεσιακή σχέση
με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο.
**** Δεν
συμπληρώνεται για το εκπαιδευτικό σύστημα. Συμπληρώστε έναν τυχαίο αριθμό, ο
οποίος δεν συνυπολογίζεται στις απαντήσεις του ερωτηματολογίου σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου