Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Πασχαλίδης: Έχω το νου μου για το ΤΕΙ

Πασχαλίδης: Έχω το νου μου για το ΤΕΙ
Στο ραδιόφωνο της Πρωϊνής μίλησε χθες ο βουλευτής Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης. Μέλος της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της βουλής, ενημερώθηκε από τους πρώτους για το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας που φέρνει αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Την Τρίτη ο Γ. Πασχαλίδης έλαβε μέρος σε μία πολύωρη συνεδρίαση της επιτροπής, από το πρωί μέχρι το απόγευμα, με βασικό εισηγητή τον αρμόδιο
υπουργό.
Το νομοσχέδιο που εισάγεται για συζήτηση και ψήφιση, στην ολομέλεια της βουλής, αυτές τις μέρες, προτείνει τη δημιουργία ειδικής επιτροπής που θα εξετάζει τη λειτουργία όλων των τμημάτων, όλων των σχολών των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, προκειμένου αυτά που δεν αποδίδουν να καταργηθούν.
«Φυσικά και έχω το νου μου για τα τμήματα και τις σχολές του ΤΕΙ Καβάλας», είπε στο ραδιόφωνο της Πρωϊνής, ο Γ. Πασχαλίδης, ο οποίος με τα έως τώρα δεδομένα δε βλέπει ότι υπάρχει κάτι ανησυχητικό για το τοπικό ίδρυμα.
Ο Γ. Πασχαλίδης, σημειώνει επίσης ότι το επείγον της όλης υπόθεσης έχει να κάνει με το ότι υπάρχουνε θέματα που ρυθμίζει το νομοσχέδιο και τα οποία πρέπει να τακτοποιηθούν πριν την 1η Σεπτεμβρίου, οπότε θα επαναλειτουργήσουν όλα τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ σε όλη τη χώρα.
proininews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου