Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα και τον ρόλο που έπαιξαν όλοι

Γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα και τον ρόλο που έπαιξαν όλοι
Ετοιμος να «ανοίξει τα χαρτιά του» ενώπιον του δικαστή και απαντά στις αποκαλύψεις του εξάδερφού του Νίκου Ζήγρα, κάνοντας λόγο για «συνειδητή επιλογή να δώσει κάτι για να τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης», ο πρώην υπουργός, Ακης Τσοχατζόοπουλος σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή της Κυριακής. Δηλώνει πως υπάρχει σκευωρία εις βάρος του και πολιτικές σκοπιμότητες, με στόχο να σωθούν οι άλλοι.
«Μένω σταθερά στη γραμμή 'όλα τα φως', ο καθένας με τις ευθύνες του και όλοι μαζί άμεσα στο φυσικό δικαστή», υπογραμμίζει. «Ασφαλώς γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα και τον ρόλο που έπαιξαν όλοι. Όλοι κρίνουμε και κρινόμαστε. Εγώ σήμερα όχι μόνον κρίνομαι, αλλά έχω ριχτεί σε ένα σύγχρονο «Κολοσσαίο» που επέβαλαν πολιτικές σκοπιμότητες. Θα έρθει η σειρά μου να κρίνω. Με την ανάδειξη όλης της αλήθειας, ώστε ο καθείς να αναλάβει τις ευθύνες που πραγματικά του αναλογούν».
Ο Ακης Τσοχατζόπουλος αναφέρεται και στον εξάδελφό του Νίκο Ζήγρα: «Σας πληροφορώ ότι δεν υπάρχει τίποτα εις βάρος μου στην Δικαιοσύνη. Με ψάχνουν τα τελευταία δυο χρόνια για οτιδήποτε.
Ουδεμία σχέση έχω με τις εξωχώριες εταιρίες. Πώς λέτε ότι ταυτοποιήθηκε η ύπαρξη τους με εμένα; Από που προκύπτει; Επειδή το είπε ένας από τους κατηγορούμενους για να βγει από την φυλακή; Αυτό που είναι αλήθεια και κανείς δεν το αμφισβητεί - είναι ότι οι offshore έχουν ταυτοποιηθεί με τον Ζήγρα. Εξάλλου ο ίδιος δήλωσε υπεύθυνα στην Κύπρο και στην Αθήνα, από το 2000, ότι η επενδυτική του δραστηριότητα γινόταν με την Torcaso. Aυτός που δεν είχε ιδέα τότε ήμουν εγώ, που τόσα χρόνια αργότερα πληροφορήθηκα για τις δραστηριότητες αυτές, που δεν με αφορούσαν».
Υποστηρίζει επίσης ότι λόγω της ασθένειας του ο Νίκος Ζήγρας έκανε μια συνειδητή επιλογή για τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης: «Δεν άντεξε τον ασφυκτικό περιορισμό στον οποίο εξαναγκάστηκε από την ανακριτική αρχή και αποφάσισε να επικυρώσει όλα όσα του παρουσιάστηκαν ως ένα αληθοφανές σενάριο. Σας πληροφορώ ότι ο εξάδελφός μου ήταν ένας βαριά άρρωστος άνθρωπος από πολλά χρόνια».
Ο πρώην υπουργός δεν παραλείπει να αναφερθεί και στη σύζυγό του: «Η κατάσταση της υγείας της γυναίκας μου, δείχνει να είναι εκτός ελέγχου. Είναι απαράδεκτη η άρνηση του ανακριτή και του εισαγγελέα να επιτρέψουν την αναγκαία ψυχιατρική και ιατροδικαστική εξέταση της. Η προφυλάκισή της είναι πέρα για πέρα παράνομη και καταχρηστική. Ούτε μέλος εγκληματικής οργάνωσης υπήρξε η γυναίκα μου ούτε ύποπτη φυγής είναι. Το μόνο που θέλει είναι να βρεθεί κοντά στο ανήλικο παιδί μας. Δεν χρειαζόταν αυτή η σκληρότητα. Η στέρηση της ελευθερίας της κρύβει μεγάλη εμπάθεια στο πρόσωπό μου. Οτιδήποτε συμβεί, ανακριτής και εισαγγελέας θα έχουν προσωπική ευθύνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου